Gå til innhold

Gigabit-netverket @ TG06: Ny viktig info!

Anbefalte innlegg

Lager lista her jeg, så bir det litt mer oversiktelig:

http://www.home.no/danielsn/gbit.htm

Fra neste tirsdag, kan de som ikke ligger i lista, bli med og.

Jeg
Clvn
Kenneth Dammyr
Neptun_
LordZyfeX
Kvammis
Tonio
Share the pain
magubrothers
Fidel_Castro
jon-t
Bottleneck
En eller ana fyr
Cinimoe
Skranxz
sigz
Hrisebro
Alexanderhagen
kmeo
@kd
bK_Coder
Tonberry
Tjort
tbend
Larris
NorthGarden
SoftChIP
cypherbase
magjah
J@cob
Iceman™
Da_devil
Tho®¿
Blomsterkvast
Spinxzer
Klikka_bZerk
CaZiO
Mazrim
Taim 
Zpiffmaster
Budde
SGE7000
H4ngm4N
toen
Sti4n
Sengblom89
Joakim88
ThaMezzy
.Scotty.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med. Men hva mener du med at kabel er ned? Må man bruke trådløs?

EDIT:

Er det mulig å få låne kabel? Har bare korte CAT: 5 kabler, trenger jo CAT: 6 for å kunne yte fult av et Gigabite nettverk. Også trenger jeg jo et Gigabite nettverkort, jeg har bare 10/100 kort, så er det mulighet for å låne det også?

Hvor lang kabel trenger jeg eventuelt? Og kan man spille World of Warcraft på TG? Eller blir det litt for dumt?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Jeg er med. Men hva mener du med at kabel er ned? Må man bruke trådløs?

EDIT:

Er det mulig å få låne kabel? Har bare korte CAT: 5 kabler, trenger jo CAT: 6 for å kunne yte fult av et Gigabite nettverk. Også trenger jeg jo et Gigabite nettverkort, jeg har bare 10/100 kort, så er det mulighet for å låne det også?

Hvor lang kabel trenger jeg eventuelt? Og kan man spille World of Warcraft på TG? Eller blir det litt for dumt?

5444224[/snapback]

Hehe, denne posten var litt morsom!

Du trenger ikke CAT6 for å få gigabit, en CAT5e holder lenge. Og for å få gigabit så trenger du gigabit nettverkskort ja. Dette er ting som jeg tviler sterkt på at noen gidder å låne bort. Lengde på kabel tror jeg vil variere veldig, serlig med tanke på at vi ikke har bestemt antall switcher helt, nettverkstopologi osv.. Men der kommer det sikkert mer info fra Danielsn ;)

Og om man kan spille wow på TG? Ja, jeg regner med det, for om det ikke går ville det nok vært et par tusen irriterte nerder. og om det blir for dumt? Nei, det ville jeg absolutt ikke påstå. Jeg og en kamerat var på TG2004, og vi, samt flere venner spilte elma (elastomania) i maaange timer. Det var hovedsaklig derfor vi dro ;)

-----

Men en ting som slår meg er om du faktisk har behov for gigabit? Hva er hensikten din med det? Du får jo 100mbit der du sitter, så om du ikke driver med servere/deling av store filer, så har du faktisk ikke bruk for det i det hele tatt! 100mbit holder i massevis til WOW for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Hvordan går det med paintball tanken?

Jeg blir gjerne med!

Blir det lettere hvis enten jeg eller Danielsn setter opp en liste på hvem som blir med til Oslo?

Og for dere som sier det er for langt å reise - drit i det og kom : D

Lenke til kommentar
godkveldgodkveld.

Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt!

MvH toen.

5480633[/snapback]

Jeg er ikke med på noe sånt... Kan ikke helt se sammenhengen mellom et gigabit nettverk, og et spill :) Jeg vil helst ikke ble assosiert med CS heller, så det kan vel kanskje være greit å holde det adskilt?

Lenke til kommentar
godkveldgodkveld.

Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt!

MvH toen.

5480633[/snapback]

Jeg er ikke med på noe sånt... Kan ikke helt se sammenhengen mellom et gigabit nettverk, og et spill :) Jeg vil helst ikke ble assosiert med CS heller, så det kan vel kanskje være greit å holde det adskilt?

5480698[/snapback]

smak og behag...men det var jo bare et forslag, så viss ingen føler for det så er det helt greit...

MvH toen.

Lenke til kommentar
godkveldgodkveld.

MvH toen.

5480633[/snapback]

Jeg spiller cs:s, og er ikke i en klan for øyeblikket. Så jeg kunne godt vært med hvis det hadde blitt noe :)

Lenke til kommentar

Såh.. da har jeg en liten update å komme med.. Har slutta litt å oppdattere lista mi. Men alle som har sagt fra er med :)

Så får vi en full oversikt der fremover.

----------------------------

Når det er tid for å velge seater, er det meg dere skal velge:

danielsn

[email protected]

Daniel Svendsen Norstrøm.

For min del er det helt i orden å starte klan, jeg spiller ikke noe serlig, men syns det bare er flott at vi finner på saker å ting :)

Lenke til kommentar
Såh.. da har jeg en liten update å komme med.. Har slutta litt å oppdattere lista mi. Men alle som har sagt fra er med :)

Så får vi en full oversikt der fremover.

Når det er tid for å velge seater, er det meg dere skal velge:

danielsn

[email protected]

Daniel Svendsen Norstrøm.

For min del er det helt i orden å starte klan, jeg spiller ikke noe serlig, men syns det bare er flott at vi finner på saker å ting :)

5481511[/snapback]

tenkte på det samme...få litt liv, det er jo ikkje så A-sosialt heller

:D

MvH toen.

Lenke til kommentar
Fjernet, slettet for veig og alltid :p

5512147[/snapback]

er nok bare deg ja :)

Partyticket.net -> login -> trykk på billetten du vil velge seater til -> trykk på "pick new seater" -> søk etter Danielsn -> velg han.

Finito :)

hehe, du fant ut ja? :innocent:

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...