danielsn Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Lager lista her jeg, så bir det litt mer oversiktelig: http://www.home.no/danielsn/gbit.htm Fra neste tirsdag, kan de som ikke ligger i lista, bli med og. Jeg Clvn Kenneth Dammyr Neptun_ LordZyfeX Kvammis Tonio Share the pain magubrothers Fidel_Castro jon-t Bottleneck En eller ana fyr Cinimoe Skranxz sigz Hrisebro Alexanderhagen kmeo @kd bK_Coder Tonberry Tjort tbend Larris NorthGarden SoftChIP cypherbase magjah J@cob Iceman™ Da_devil Tho®¿ Blomsterkvast Spinxzer Klikka_bZerk CaZiO Mazrim Taim Zpiffmaster Budde SGE7000 H4ngm4N toen Sti4n Sengblom89 Joakim88 ThaMezzy .Scotty. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har sendt mail til ueland om at jeg vil melde meg på gb rekken, må jeg melde meg på her istedenfor? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Grunnen til at du sier det til Ueland er at vi skal vite hvor dere skal plasseres. Så må du sende en PM til Daniel slik at han også vet hvem som er på lista. Vi kunne selvsagt hatt bedre kommunikasjon mellom oss og Daniel, men det vil ta for lang tid. Derfor gjør vi det slik. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg kan ikke være med på Gbit-rekka allikevel, Daniel. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg er med. Men hva mener du med at kabel er ned? Må man bruke trådløs? EDIT: Er det mulig å få låne kabel? Har bare korte CAT: 5 kabler, trenger jo CAT: 6 for å kunne yte fult av et Gigabite nettverk. Også trenger jeg jo et Gigabite nettverkort, jeg har bare 10/100 kort, så er det mulighet for å låne det også? Hvor lang kabel trenger jeg eventuelt? Og kan man spille World of Warcraft på TG? Eller blir det litt for dumt? Endret 15. januar 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg er med. Men hva mener du med at kabel er ned? Må man bruke trådløs? EDIT: Er det mulig å få låne kabel? Har bare korte CAT: 5 kabler, trenger jo CAT: 6 for å kunne yte fult av et Gigabite nettverk. Også trenger jeg jo et Gigabite nettverkort, jeg har bare 10/100 kort, så er det mulighet for å låne det også? Hvor lang kabel trenger jeg eventuelt? Og kan man spille World of Warcraft på TG? Eller blir det litt for dumt? 5444224[/snapback] Hehe, denne posten var litt morsom! Du trenger ikke CAT6 for å få gigabit, en CAT5e holder lenge. Og for å få gigabit så trenger du gigabit nettverkskort ja. Dette er ting som jeg tviler sterkt på at noen gidder å låne bort. Lengde på kabel tror jeg vil variere veldig, serlig med tanke på at vi ikke har bestemt antall switcher helt, nettverkstopologi osv.. Men der kommer det sikkert mer info fra Danielsn Og om man kan spille wow på TG? Ja, jeg regner med det, for om det ikke går ville det nok vært et par tusen irriterte nerder. og om det blir for dumt? Nei, det ville jeg absolutt ikke påstå. Jeg og en kamerat var på TG2004, og vi, samt flere venner spilte elma (elastomania) i maaange timer. Det var hovedsaklig derfor vi dro ----- Men en ting som slår meg er om du faktisk har behov for gigabit? Hva er hensikten din med det? Du får jo 100mbit der du sitter, så om du ikke driver med servere/deling av store filer, så har du faktisk ikke bruk for det i det hele tatt! 100mbit holder i massevis til WOW for å si det sånn Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan går det med paintball tanken? Jeg blir gjerne med! Blir det lettere hvis enten jeg eller Danielsn setter opp en liste på hvem som blir med til Oslo? Og for dere som sier det er for langt å reise - drit i det og kom : D Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja.. Vi må få litt liv i malingball ideen igjen... for både den sosiale delen, og den "voldelige" delen vil bli KJEMPE morsomt! Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 godkveldgodkveld. Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt! MvH toen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 godkveldgodkveld.Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt! MvH toen. 5480633[/snapback] Jeg er ikke med på noe sånt... Kan ikke helt se sammenhengen mellom et gigabit nettverk, og et spill Jeg vil helst ikke ble assosiert med CS heller, så det kan vel kanskje være greit å holde det adskilt? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 godkveldgodkveld.Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt! MvH toen. 5480633[/snapback] Jeg er ikke med på noe sånt... Kan ikke helt se sammenhengen mellom et gigabit nettverk, og et spill Jeg vil helst ikke ble assosiert med CS heller, så det kan vel kanskje være greit å holde det adskilt? 5480698[/snapback] smak og behag...men det var jo bare et forslag, så viss ingen føler for det så er det helt greit... MvH toen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 godkveldgodkveld.Sitter og spiller cs source, en tanke slo meg: " ka om gigabit-nettverket hadde lagd seg en cs source clan til TG06?" er det andre som har tenkt på det? Det hadde jo vert genialt! MvH toen. 5480633[/snapback] Jeg spiller cs:s, og er ikke i en klan for øyeblikket. Så jeg kunne godt vært med hvis det hadde blitt noe Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Såh.. da har jeg en liten update å komme med.. Har slutta litt å oppdattere lista mi. Men alle som har sagt fra er med Så får vi en full oversikt der fremover. ---------------------------- Når det er tid for å velge seater, er det meg dere skal velge: danielsn [email protected] Daniel Svendsen Norstrøm. ---------------------------- For min del er det helt i orden å starte klan, jeg spiller ikke noe serlig, men syns det bare er flott at vi finner på saker å ting Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Såh.. da har jeg en liten update å komme med.. Har slutta litt å oppdattere lista mi. Men alle som har sagt fra er med Så får vi en full oversikt der fremover. ---------------------------- Når det er tid for å velge seater, er det meg dere skal velge: danielsn [email protected] Daniel Svendsen Norstrøm. ---------------------------- For min del er det helt i orden å starte klan, jeg spiller ikke noe serlig, men syns det bare er flott at vi finner på saker å ting 5481511[/snapback] tenkte på det samme...få litt liv, det er jo ikkje så A-sosialt heller MvH toen. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Viser til denne tråden nå jeg.. så kanskje det blir tur til oslo.. ver så god.. diskuter ^^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Viser til denne tråden nå jeg.. så kanskje det blir tur til oslo.. ver så god.. diskuter ^^ 5483096[/snapback] Ja, bli med på Oslotur! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 ---------------------------- Når det er tid for å velge seater, er det meg dere skal velge: danielsn [email protected] Daniel Svendsen Norstrøm. 5481511[/snapback] Da var du satt som seater for meg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Fjernet, slettet for veig og alltid 5512147[/snapback] er nok bare deg ja Partyticket.net -> login -> trykk på billetten du vil velge seater til -> trykk på "pick new seater" -> søk etter Danielsn -> velg han. Finito hehe, du fant ut ja? Endret 28. januar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Da har Sigurd Kvernmoen, Trygve Bleken og Mikkel Sørum satt danielsn som seater! Endret 28. januar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Da har Sigurd Kvernmoen, Trygve Bleken og Mikkel Sørum satt danielsn som seater! 5513342[/snapback] Den e bærre lækker Så skal jeg begynne på kaballen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg