danielsn Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å være med på Paintball, men jeg bor jo 120 km nord for Oslo, så det blir kanskje litt langt... Kanskje hvis jeg får med meg de andre som skal fra Hamar, så kan vi ordne noe kjøring eller noe sånt.... 5367605[/snapback] Hvis jeg skal tippe, kommer du til å bruke omtent like lang tid på å komme deg frem Jeg bruker vertfall ca 2,5t dit.. må ta en buss til lunner (som aldri går nesten) så må jeg ta toget inn til oslo.. ingen tin stemmer med hverandre i tid, så må vente hundre år på stasjonen. Du kan ta bussen til gjøvig, så kan vi møtes på toget hvis du vil Lenke til kommentar
bluet Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Daniel: Husk at jeg skal være med også! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Daniel: Husk at jeg skal være med også! 5368357[/snapback] Ja da.. Ta det med ro ^^ Blir du med til oslo å krige å eller? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Men alle som skal vere med får sende mailmail til ueland, så får vi en komplett liste. Der er det bare å melde seg på helt til 48plasser er fylt HWrekke-tråden Endret 1. januar 2006 av danielsn Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg blir med hvis det er plass Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jeg blir med hvis det er plass 5369631[/snapback] Skal prøve å få fiksa det vet du bare sent mail til [email protected], så kommer du på uelands liste. Den lista mi er litt utdattert, så er ikke sikker på om antallet stemmer. 48p. satser jeg på å ha til oss Lenke til kommentar
bluet Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Daniel: Husk at jeg skal være med også! 5368357[/snapback] Ja da.. Ta det med ro ^^ Blir du med til oslo å krige å eller? 5368378[/snapback] Kriging skal jeg prøve å få vært med på, vet du. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 får håpe det går for meg og, men eg bor 400km fra Olslo. Ta tog= ca 1500,- - 2000,- tur/retur , så kommer mat og alt i tillegg... toen. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) det gjør jeg oxo toen. bor i kristiansand 40-50 mil til oslo altså 80-90 mil til TG men jeg komme jeg å Endret 2. januar 2006 av Lucifer89 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) er litt off, men men men er det for sein å melde seg på nå?, er litt noob selve tg06 altså Endret 2. januar 2006 av mr_james Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det gjør jeg oxo toen. bor i kristiansand 40-50 mil til oslo altså 80-90 mil til TG men jeg komme jeg å 5372539[/snapback] bor nærme bergen eg..litt stress å ta toget, berre for en helg og skyte paintball, men skal prøve så godt eg kan og komme toen. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Og damen er med! (og etter det jeg har fortstått, quota til Tonio, fått svar, spurt om det samme igjen og så virkelig skjønt det - så virker det bra!) Skrive navnet mitt pent på lista, da Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 er litt off, men men men er det for sein å melde seg på nå?, er litt noob selve tg06 altså 5372632[/snapback] www.partyticket.net Offisiell TG-tråd på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455570&hl= Lykke til! (Og hvorfor bruker du ikke store bokstaver etc? Ser så mye mer seriøst ut da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Kunne alle som står på lista mi ha sendt meg en "bekreftelses-pm" for å filtrere bort de som enten har ombestemt seg eller ikke skal på tg, slik at de som har spurt nå om kan være med, kan få svar på om de kan. Må bare gjøre det sånn, og om alle poster en gang til her i tråden at de skal være med, blir det bare kaos Så setter jeg fristen til tom. man. 09.01 å svare. eller (23:59, man. 09.01 - 2006) Mvh. Daniel Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Da var TG06-billett kjøpt og betalt, sammen med TG-krus og sånn TG-pass greier. Snakkes på TG, folkens! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kan jeg få se den lista di? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Synes at det er litt 'strengt' at du setter en 'deadline' på å bekrefte at man skal på gbit-nettverket til 09/01. Er nok mange som hopper over denne tråden og dermed får de seg ikke med at de må si ifra på nytt. Synes heller det vill vært mye bedre om du sendte pm til alle som var på listen. Scotty Endret 4. januar 2006 av .Scotty. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Om de bare hopper over tråden bryr dem seg ikke. Men de som ikke har svart burde få en siste advarsel via PM før de blir tatt bort fra listen, synes jeg. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Eg kommer nok ikkje så du kan strøke meg frå lista Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Synes at det er litt 'strengt' at du setter en 'deadline' på å bekrefte at man skal på gbit-nettverket til 09/01. Er nok mange som hopper over denne tråden og dermed får de seg ikke med at de må si ifra på nytt. Synes heller det vill vært mye bedre om du sendte pm til alle som var på listen. Scotty 5383096[/snapback] Skal nok ikke være så veldig firkanta med det, men setter bare frist til da, fodi ellers har folk (vertfall jeg lett for å glemme det). Så er på en måte ikke no "deline", men vil ha bekreftelse fra alle (helst) innen den til Eg kommer nok ikkje så du kan strøke meg frå lista Oky, flott folket sier fra men synd av like vell EDIT: skal legge ut lista i morgen, men nå legger jeg meg straks.. må på skolen for første gang i år i morgen Endret 4. januar 2006 av danielsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg