Gå til innhold

Gigabit-netverket @ TG06: Ny viktig info!

Anbefalte innlegg

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å være med på Paintball, men jeg bor jo 120 km nord for Oslo, så det blir kanskje litt langt... Kanskje hvis jeg får med meg de andre som skal fra Hamar, så kan vi ordne noe kjøring eller noe sånt.... :shrug:

5367605[/snapback]

Hvis jeg skal tippe, kommer du til å bruke omtent like lang tid på å komme deg frem :p

Jeg bruker vertfall ca 2,5t dit.. må ta en buss til lunner (som aldri går nesten) så må jeg ta toget inn til oslo.. ingen tin stemmer med hverandre i tid, så må vente hundre år på stasjonen.

Du kan ta bussen til gjøvig, så kan vi møtes på toget hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det gjør jeg oxo toen. bor i kristiansand 40-50 mil til oslo altså 80-90 mil til TG

men jeg komme jeg å

5372539[/snapback]

bor nærme bergen eg..litt stress å ta toget, berre for en helg og skyte paintball, men skal prøve så godt eg kan og komme :w00t:

toen.

Lenke til kommentar

Kunne alle som står på lista mi ha sendt meg en "bekreftelses-pm" for å filtrere bort de som enten har ombestemt seg eller ikke skal på tg, slik at de som har spurt nå om kan være med, kan få svar på om de kan.

Må bare gjøre det sånn, og om alle poster en gang til her i tråden at de skal være med, blir det bare kaos :)

Så setter jeg fristen til tom. man. 09.01 å svare. eller (23:59, man. 09.01 - 2006)

Mvh. Daniel :)

Lenke til kommentar

Synes at det er litt 'strengt' at du setter en 'deadline' på å bekrefte at man skal på gbit-nettverket til 09/01.

Er nok mange som hopper over denne tråden og dermed får de seg ikke med at de må si ifra på nytt.

Synes heller det vill vært mye bedre om du sendte pm til alle som var på listen.

:)

Scotty

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar
Synes at det er litt 'strengt' at du setter en 'deadline' på å bekrefte at man skal på gbit-nettverket til 09/01.

Er nok mange som hopper over denne tråden og dermed får de seg ikke med at de må si ifra på nytt.

Synes heller det vill vært mye bedre om du sendte pm til alle som var på listen.

:)

Scotty

5383096[/snapback]

Skal nok ikke være så veldig firkanta med det, men setter bare frist til da, fodi ellers har folk (vertfall jeg lett for å glemme det). Så er på en måte ikke no "deline", men vil ha bekreftelse fra alle (helst) innen den til :)

Eg kommer nok ikkje så du kan strøke meg frå lista

Oky, flott folket sier fra :) men synd av like vell :hm:

EDIT: skal legge ut lista i morgen, men nå legger jeg meg straks.. må på skolen for første gang i år i morgen :hm:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...