ZanZel Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Heisann har en Bærbar pc med dvd-rom.. Det som har skjedd er at etter de vanlige 5 gangene som man kan teste filmer i forskjellige soner, så har visst den siste filmen vært en annen en sone2 slik at jeg nå ikke får sett noen vanlige filmer fra sone2 mer.. Lurer på hvordan dette kan fikses evnt. gjøre DVD-rommet sonefritt slik at det aldri skjer igjen heller.. Mvh ZanZel Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg anbefaler programmet DVD Region+CSS Free Lite. Det kjører i bakgrunnen og emulerer hvilken som helst sone. Koster bare rett over 150 kroner. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 finnes sonefri firmware til de fleste dvd spillere. ta et søk på navn på dvdrom spiller + region free firmware eller lignende i google. garantert resultat. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 sjekk ut http://tdb.rpc1.org/ flashet selv en nec 5100a til 5500a på en dell laptop. Fordel: kunne brenne dvd-r plater også, samt regionfri rc1 Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Eventuelt kan du bruke AnyDVD som også emulerer DVD-er. Den fjærner også begrensninger på DVD-er, musikkcder etc. Link: http://www.slysoft.com/en/anydvd.html Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 har selv prøvd å finne region free bios opdatering for windows xp til min riccoh mp9120a-dp som er en kobinert cd-brenner og dvdrom-leser men den nermeste jeg finner er for windows 98. spilleren er vel så gammel at det ikke er noen vits å lete ? Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Firmware til cd/dvd/hd etc. er ikke OS avhengig da. Du kan sikkert bruke den du har funnet, så lenge det er samme modellbetegnelse. Dr. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 er ikke sikker på om dette egenlig var bios opdatering heller. jeg prøvde en opdatering en gang for å fjerne region koden men det virket ikke etter helt som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå