CFD Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva? Du trykket på denne tråden, selv om du ble advart? Noen ganger grenser ting du gjør til det uforklarlige. Det burde DU vite nå Men siden du først er her kan du jo kaste bort tiden på denne utrolig døve nettsiden: http://dura.cell.free.fr/home/swf/arms12.swf Inspirert av den 2-3år gamle tråden jeg bumpet igår? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noe man kan sitte i timesvis med Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 var tøft i starten. Ditto. Og etterhvert. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 "skikkelig søppeltråd - her kaster du bort tiden" - Trudde det var SO jeg :S men jaja... Slike flash ville dog jeg kasta inn under Humor... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Så rart, men så morsomt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Skikkelig tøft ^^ Akuratt som hu dama du fant Dahle, som du skulle dra ned mellom baller ( Nei ikke sånne baller ). Avengihetsskapende, helt klart! Endret 17. august 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå