Gå til innhold

American's Army spillere. Noen som bruker Xfire?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

jeg spiller america's army og er muligens interessert i å spille sammen med noen.... har spillt i overkant av en uke nå så jeg er ganske fersk enda :blush:

kan desverre ikke bruke xfire fordi jeg bruker GNU/Linux klienten av america's army....

men jeg er aktiv på irc og litt på msn, så det burde ikke være noe spesielt vanskelig å kontakte meg...

jeg forstår godt om du/dere ser på meg som uønsket siden jeg er såpass "fersk" som jeg er...

Lenke til kommentar
jeg spiller america's army og er muligens interessert i å spille sammen med noen.... har spillt i overkant av en uke nå så jeg er ganske fersk enda :blush:

kan desverre ikke bruke xfire fordi jeg bruker GNU/Linux klienten av america's army....

men jeg er aktiv på irc og litt på msn, så det burde ikke være noe spesielt vanskelig å kontakte meg...

jeg forstår godt om du/dere ser på meg som uønsket siden jeg er såpass "fersk" som jeg er...

NEI! Du er like velkommen som alle andre, forresten; det finnes mange treningservere på AA! :D

Lenke til kommentar

de som kommer opp med "refresh serverlist"?

det er nesten ingen der, ellers er det mange ramboer :ermm:

er jeg heldig så er det lagspillere der, liker å spille på lag med noen, selv om jeg aldri har spilt med dem før....

er det mulig for meg å delta uten å ha xfire?

Endret av j0kke_
Lenke til kommentar

En enkel bane er: Bridge Crossing

Der bør du velge Defence synest jeg.

Defence: Ikke la fienden komme over broen, camp, "nada" eller skyt som gal med AR NB! ikke ustoppelig ammo :p

Assult: kom deg over broen og bort til lastebilen til fienden.

EDIT! Ja, det er mulig å spille uten X-fire.

Endret av askogli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...