Skogli Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei. Til alle dere der ute som spiller America's Army, bruker noen av dere Xfire? Hvis dere gjør kan jeg legge noen til? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=394000 Regner med at du finner noen i den tråden. Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg spiller america's army og er muligens interessert i å spille sammen med noen.... har spillt i overkant av en uke nå så jeg er ganske fersk enda kan desverre ikke bruke xfire fordi jeg bruker GNU/Linux klienten av america's army.... men jeg er aktiv på irc og litt på msn, så det burde ikke være noe spesielt vanskelig å kontakte meg... jeg forstår godt om du/dere ser på meg som uønsket siden jeg er såpass "fersk" som jeg er... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei askogli, kommer til å legge det inn snart. Spiller det litt selv. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 jeg spiller america's army og er muligens interessert i å spille sammen med noen.... har spillt i overkant av en uke nå så jeg er ganske fersk enda kan desverre ikke bruke xfire fordi jeg bruker GNU/Linux klienten av america's army.... men jeg er aktiv på irc og litt på msn, så det burde ikke være noe spesielt vanskelig å kontakte meg... jeg forstår godt om du/dere ser på meg som uønsket siden jeg er såpass "fersk" som jeg er... NEI! Du er like velkommen som alle andre, forresten; det finnes mange treningservere på AA! Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) de som kommer opp med "refresh serverlist"? det er nesten ingen der, ellers er det mange ramboer er jeg heldig så er det lagspillere der, liker å spille på lag med noen, selv om jeg aldri har spilt med dem før.... er det mulig for meg å delta uten å ha xfire? Endret 13. september 2005 av j0kke_ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) En enkel bane er: Bridge Crossing Der bør du velge Defence synest jeg. Defence: Ikke la fienden komme over broen, camp, "nada" eller skyt som gal med AR NB! ikke ustoppelig ammo Assult: kom deg over broen og bort til lastebilen til fienden. EDIT! Ja, det er mulig å spille uten X-fire. Endret 13. september 2005 av askogli Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 liker farmraid (begge lag) vet jeg kan spille uten xfire... tenkte at du vil at folk du spiller med/mot burde bruke xfire... jeg vil gjerne spille med/mot noe kjente.. men jeg kjenner ingen som i det heletatt er interessert i armyops.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Syns det er artig og bra....er til og med gratis Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ja, det er jo nesten like bra som Battlefield 2, NESTEN Er ikke så kresen på spill jeg... Lever fortapt i 80 tallet Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 wonder boy III til sega master system er tøfft Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det var en artig tid ihvertfall :!: Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har kun levd de 5 siste årene av 80-tallet, så jeg husker ikke så mye :!: vet bare det jeg har sett på film og det jeg har emulert Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Selvfølgelig spiller jeg America's Army Bruker: Steina (på både Xfire og ingame) Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Et par sider dere kan sjekke ut. AA Norge AAO tracker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå