Knofle Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er under den oppfatning at det går SINNSYKT dårlig å grinde med druid. Derfor spør jeg: Bør man queste, eller grinde for druid fra 40-60? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det går ann å grinde med druid, det tar bare litt lenger tid. Om du klarer å kombinere questing med grinding så er det best tror jeg. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Det tar litt lengre tid. ENN å queste? edit: det er så kjedelig å grinde, men om det går fortere... så... Endret 16. august 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 tips for druid kjør instances i ett sett! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 det er jo faktisk litt artig og Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 quest å gå instance konsatnt... mer XP da Lenke til kommentar
hce Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er lvl 53, og har grindet utrolig lite, kun det jeg må for å holde LW skill oppe og ta LW Tribal questene. Hold det til quester og kjør instanser, ha gjerne en alt å spille på så du har mye rested-bonus. Druider er litt trege, spesielt nå over lvl 50 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 quest å gå instance konsatnt... mer XP da Nei, du får meir xp med å grinde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg tok en lett blanding, og groupa opp med en kompis (hunter). Da gikk det ganske så radig - jeg takler ikke tanken på å grinde samma mobs i time etter time kun for å få lvlup, så jeg pleide å gå for quester når jeg ikke var i instancer - instancer er vel grinding, men det er bare så utrolig mye mer morro enn vanlig plain grinding. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nei, du får meir xp med å grinde. På driuids får du helt klart mer xp i instances, spiller selv druid og det gikk sørgelig treigt å grinde. Det går rett og slett mye fortere hvis du tar en instance run. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Snik deg med på instances eller grind sammen med en annen klasse, f.eks. warrior. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Instances Som healer burde det ikke være vanskelig å finne gruppe, + du får erfaring ved å spille i gruppe, noe du ikke får ved å soloe samme montrene om og om igjen I tillegg til dette er instances og BoPs den beste måten å skaffe seg litt koseitems på, samtidig som du får xp. desuten er det ikke sunt med for mye grinding, det gjør deg sløv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå