CetOr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, jeg har telenor 1MBIT, jeg detter ut av interneten pluttselig mens jeg spiller eller driver med noe annet, også kommer jeg på igjen kanskje 20 sek senere.. På andre dataen så går ikke interneten av, så jeg vet ikke hva det skyldes, jeg er et Nvidia Nforce netverkskort hvis dere lurte! Blir veldig takknmelig hvis noen klarer og hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvilken router har du? Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 D-link, altså, tror ikek dette kjedde før Telenor åpnet alle linjene våre (De hadde begrenset interneten vår) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 D-link, altså, tror ikek dette kjedde før Telenor åpnet alle linjene våre (De hadde begrenset interneten vår) Tenkte jeg det ikke. Søk, så finner du maaaange med samme problem. Har det selv forresten. Jeg skal skifte router Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) D-Link DI624 er det den du har?? Endret 16. august 2005 av heanwi Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) D-Link DI624 er det den du har?? Jeg vedder 100kr. Edit: damn.. Endret 16. august 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå