Gå til innhold

Noen som savner gamle doom?

Anbefalte innlegg

Etter å endelig ha lånt hjem Doom 3 og spilt det litt og blitt overveldet av grafikken (og selvfølgelig vettskremt :D), så følgte jeg en viss nostalgi fra tidlig 90-tallet når originalen hjemsøkte alle ungdommers hjem.

Er det noen som vet om de kommer til å lage en remake av originalen? (doom3 grafikk) Det hadde isåfall vært utrolig kult :love:

Det jeg liker minst med doom3 er at Pink Demons ikke fins lengre :(

Jeg husker hvor vettskremt jeg pleide å bli når jeg hørte brølet til de rosa styggingene på to bein som sprang mot meg, helt til jeg fikk samlet meg og fikk start på motorsaga :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zeOx[' date=17/08/2005 : 16:50] hvorfor jeg brukte den: :roll: ?

fordi de gjør, etter min mening, en lusen jobb med det, og syntes og de kunne lagd de gamle udødlelig-klassiske monstrene

Aah, trodde du mente at jeg var teit som ville ha monstrene tilbake :p

Syns zombiene i doom 3 er heller kjedelig i forhold til "gategjengpunker-monstrer med bazooka" i originalen :)

Lenke til kommentar

Doom er det spillet som har gitt meg de mest mest intense spillopplevelsene, med mye skvetting. Doom var vel mitt første spill til PC. Husker i Doom 1 da jeg brukte øreplugger fra Discman`en rett inn i lydkortet, før jeg fikk råd til høyttalere :D Nostalgien sitter løst når jeg mimrer om gamle maps med navn som Unholy Cathedral og Mount Erebus. Musikken var jo et kapittel for seg selv. All spillingen med Doom gjorde at jeg drømte om det, og alle ganger og korridorer i større bygg minte meg om Doom :p

- så ja, jeg savner gamle Doom :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...