tørrfisk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Etter å endelig ha lånt hjem Doom 3 og spilt det litt og blitt overveldet av grafikken (og selvfølgelig vettskremt ), så følgte jeg en viss nostalgi fra tidlig 90-tallet når originalen hjemsøkte alle ungdommers hjem. Er det noen som vet om de kommer til å lage en remake av originalen? (doom3 grafikk) Det hadde isåfall vært utrolig kult Det jeg liker minst med doom3 er at Pink Demons ikke fins lengre Jeg husker hvor vettskremt jeg pleide å bli når jeg hørte brølet til de rosa styggingene på to bein som sprang mot meg, helt til jeg fikk samlet meg og fikk start på motorsaga Lenke til kommentar
zeox Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 pinkydemon er fortsatt med, de er bare _litt_ redesignet: du burde prøve Classic Doom, en mod til doom 3. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Vet at de er med, men ligner jo ikke i det hele tatt på originalen Hvordan ser de ut med den modden? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vet ikke om de har gjort noe med monstrene enda der. tror de har fokus på å gjenskape brettene Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) zeOx[' date=17/08/2005 : 12:27] vet ikke om de har gjort noe med monstrene enda der. tror de har fokus på å gjenskape brettene Kult nok! Hvorfor " " ? Endret 17. august 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvorfor jeg brukte den: ? fordi de gjør, etter min mening, en lusen jobb med det, og syntes og de kunne lagd de gamle udødlelig-klassiske monstrene Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) klart jeg husker doom husker alle hemmelig veiene så husker jeg IDDQD Endret 17. august 2005 av MongoMan Lenke til kommentar
zeox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hva med idkfa? idclip? gode gamle dager Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 zeOx[' date=17/08/2005 : 16:50] hvorfor jeg brukte den: ? fordi de gjør, etter min mening, en lusen jobb med det, og syntes og de kunne lagd de gamle udødlelig-klassiske monstrene Aah, trodde du mente at jeg var teit som ville ha monstrene tilbake Syns zombiene i doom 3 er heller kjedelig i forhold til "gategjengpunker-monstrer med bazooka" i originalen Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Doom er det spillet som har gitt meg de mest mest intense spillopplevelsene, med mye skvetting. Doom var vel mitt første spill til PC. Husker i Doom 1 da jeg brukte øreplugger fra Discman`en rett inn i lydkortet, før jeg fikk råd til høyttalere Nostalgien sitter løst når jeg mimrer om gamle maps med navn som Unholy Cathedral og Mount Erebus. Musikken var jo et kapittel for seg selv. All spillingen med Doom gjorde at jeg drømte om det, og alle ganger og korridorer i større bygg minte meg om Doom - så ja, jeg savner gamle Doom Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 savner ikke doom 1 jeg. når jeg tenker tilbake var det egentlig et litt dårlig spill. men jeg spilte det og syntes alikevel at det var kjempe tøft. må si jeg savner quake 1 mer. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 oja... doom1+2 fTw!!! savner det så sinnsjukt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Husker jeg lasta ned noe som heter Doomsday. Du kan få 3D modeller, oppdatert lyd etc. Meget morsomt. http://www.doomsdayhq.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå