klowney Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Eg har ett problem..når eg skulle instalere xp på sata harddisk etter restart av maskinen så fant han ik hdd!så eg måtte låne meg ein ide hdd for og få instalert xp!men eg fant sata hdd i windows?! Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du må trykke F6 når du får beskjed om det under boot av platen (helt i begynnelsen, med en gang blå skjermen med tekst nederst starter), dette fordi du må legge inn driverne til sata kontrolleren for at windows install skal finne hdd. Du må da ha driverne på en floppy. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du har vel ikkje tilfeldigvis eit Asus Socket-A kort? Lenke til kommentar
klowney Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Men da må eg å ha floppydisk å da!men akkurat når de kommer blå skjerm når eg skal instalere xp da skal eg trykke f6? Lenke til kommentar
all right Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Men da må eg å ha floppydisk å da!men akkurat når de kommer blå skjerm når eg skal instalere xp da skal eg trykke f6? Stemmer! Endret 17. august 2005 av all right Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) hvordan drivere? kan noen linke til dem? får ikke raptorn inn uten asus a7n8x deluxe-e socket-a Endret 17. august 2005 av Slip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå