Thlian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvis jeg kjører et krevende spill eller program så har datan en stygg tendens til å bare svartne. Total blackout,da må jeg vente 5-10 minutter før jeg kan starte den igjen! Men har da under oppstart en flott kvinnestemme som sier "system scan failed" - hva det nå enn betyr Så hvis noen kunne hjelpe meg med å forklare hvorfor så hadde det vært flott Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sjekk temperatur på cpu og skjermkort. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Sjekk temperatur på cpu og skjermkort. ...og hvor kan jeg så sjekke det? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 På de fleste hovedkort følger det med programvare som gjør at du kan sjekke temperaturen på cpu. Om du kan sjekke temp på skjermkortet kommer ann på hva slags kort det er. Hvilket hovedkort har du og hvilket skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå