Gå til innhold

USB Pen på Playstation 2...?

Anbefalte innlegg

Ser at det er kommet ut en slik USB pen som man kan lagre "save games" på til Playstation 2. Som på denne linken:

Auksjon på Qxl

Dette er jo en USB pen for save games. Men en USB pen er en USB pen, ikke sant.

Må da vel gå ann å bruke en hvilken som helst USB pen da. Bare at man kanskje må legge inn noe programvare på den.

Noen som har prøvd eller lest noe om sånt???

Setter pris på (nesten) alle svar.

Er ikke så veldig keen på å betale 200 spenn for kun 16MB!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor skal du kjøpe sånn ? Jeg har en MP3 spiller. Bruker bare den, er ikke noe problem. Har USB plugg går det jo selfølgelig.

KJøp noe dritt til 150 kr eller noe sånt, kan like greit bruke det. Hvis ikke du vil ha noe skikkelig kult. :p

Det tviler jeg på... Jeg leste for en stund siden en test av USB-penner som ble testet mot GT4. For i dette spillet kan man lagre bilder over på USB-pennen. Det var ikke alle som fungerte, men min, Kingston 256MB (og 128MB utgaven) fungerer. Men trodde da man ikke kunne lagre save games på brikka! Kan se om jeg får prøvd i morra..

Lenke til kommentar

Ja, 128mb usb penn virker fett det, men fungerer den til å lagre "save games" som hvilken som annet minne kort som er ment for playstation 2 lagring???

Det er det jeg virkelig lurer på....

Helst svar fra noen som har erfaring fra dette.... :ermm:

Det fungerte i hvert fall ikke med min 160GB eksterne harddisk :nei: ,

eller min 30GB MP3 spiller :thumbdown:

Synd...........

Endret av Mad Pestilence
Lenke til kommentar
en usb penn er en usb penn.

aldrig hørt om noen som er spesielt til ps2.

Er vel forskjellige drivere til USB-penner, så dette er vel grunnen til at det i så fall ikke funker.. Rakk ikke å prøve min penn i dag, men skal prøve på det i morgen... kanskje litt optimistisk det også ,så i løpet av uka! :p

Lenke til kommentar
"LaStrada" - Kan ikke du teste det ut imorgen a?

Eller en eller annen person som har Playstation 2 og USB pen.

Trenger å vite dette før jeg eventuellt kjøper en slik USB pen eller driter meg ut på en slik unødvendig jalla lagrings enhet!! :no:

Skal prøve! Kommer litt sent hjem pga at jeg må kjøpe skolebøker etter skolen, og så kommer jeg ikke rett hjem. Men skal se om jeg får testet det! *skrive huskelapp* :D

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg trodde at PS2 bare tillater generell lagring av save-games på MagicGate-enheter. (Jeg skriver 'generell' fordi enkelte spill sikkert overstyrer dette.) Og hvis det stemmer, da kan du bare glemme å bruke vanlig USB-minne.

MagicGate er Sonys Digital Rights Management-funksjonalitet (krypterer data og tillater ikke fri bruk/kopiering av innholdet).

Eller er jeg helt på jordet nå...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...