Bayasen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skal skifte eksosanlegg på bilen min og tenkte å fikse dette selv. Hadde vært kjekt å få bilen opp på en bukk når jeg skal gjøre dette. Er det noen som vet om det finnes et verksted hvor man kan leie plass for en time eller to? Fortrinnsvis Asker, Bærum eller Oslo Vest. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er du heldig har du en bensinstasjon i nærheten med løftebukk og som er greie nok til å leie den ut et par timer.... Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvis du bor i bærum kan du bli medlem på motorsenteret på rud, er vel 150,- ellerno for å bli medlem, så kan du betale 20,- for å bruke bukk og verktøy en dag tlf er 67 13 59 41 Løxav. 2 1351 Rud Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Man må være under en viss alder for å mekke der, tror det er 23år! Lenke til kommentar
Bayasen Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Jepp. Det stemmer. Sjekket det ut og det er et verksted for bærumsungdom opp til 25 år. Så da var jeg to år for gammel gitt. Men uansett takk for tipset. Fikk løst problemet da. Var så heldig at jeg fikk lov til å melde meg inn i ABB og Nera Motorklubb, som har en finfin grasje med løftebukk og verktøy. Så nå er det slutt på koselig brumming fra eksosanlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå