Gå til innhold

Problemer med nokia 6630 og 3g

Anbefalte innlegg

Jeg bor på en plass der 3g i grunn ikke er utbygget. Da jeg bor høyt oppe , får jeg av og til 2 streker i 3g dekning. Det hender også at den ligger å søker etter 3g. Noe som er svært ireterende, for når den søker etter 3g dekning, kan ikke folk ringe meg. Da jeg mister all dekning. Mitt søskenbarn kjøpte seg lik tlf 6630 noen mnd før meg. Han har muligheten til å deaktivere 3g, mens når jeg går inn på samme sted som han har muligheten til dette, får jeg ikke opp dette som et alternativ.

Han går inn på meny , verktøy , instillinger , nettverk. Her får jeg kun opp valg av operatør og celleinfo.

Her får han opp et ekstra valg som heter valg av bånd eller noe. Her kan han velge enkeltbånd eller dobbeltbånd. Når han har på enkeltbånd, er 3g deaktivert.

Noen som har en ide hvorfor jeg ikke kan gjøre dette? Ønsker svært gjerne å få skrudd av 3g.

Har testet å gjennopprette fabrikk innstillinger, mobilen var før låst til telenor. Mobilen er nå låst opp og blir brukt i lag med et chess king abonomang. Var likt med begge sim kort. 3g fungerer utmerket på steder der 3g er utbygget, når 3g er aktivert får jeg heller ikke opp noen mulighet for å velge enkelt eller dobbeltbånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...