Gå til innhold

Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du gi oss en litt mer nøyaktig link så vi vet spesifikt hvilke maskiner det er snakk om?

Uansett er det nesten alltid dumt å vente litt med å kjøpe ny datamaskin, for det er alltid noe nytt rundt hjørnet og det er alltid snart billigere priser på ditt og datt. Men akkurat nå så er det fare for at RAM prisene går opp snart, så du bør kjøpe nå.

Lenke til kommentar

tja, jeg ser ingen grunn til å vente. Et PC kjøp er en elendig investering uansett.

Pakka til PS Data så jo rimelig bra ut bortsett fra skjermkortet og skjermen. Jeg ville hvertfall bytta ut skjermkortet med et Geforce ti4200. Det øker prisen med ca 900kr, men så får du er skjermkort som er et mye bedre kjøp.

PS Data sitt tilbud

Multicom sitt tilbud

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-08-07 12:55 ]

Lenke til kommentar

Send en mail til [email protected] og få det bekrefta at du kan bytte skjermkort til f.eks dette samt spør hvor mye de skal ha i mellomlegg.

Når du så bestiller er det et felt som er for kommentarer og her opplyser du om at du ønsker det andre skjermkortet samt at du oppgir pristillegget du har fått opplyst om at det skal koste.

Om PS Data ber deg spesifisere hva du vil ha forandra på en annen måte så gjør du selvsagt som dem sier :wink:

Lenke til kommentar

Velg tilbudet hos PSData iallefall :smile: Tilbudet hos Multicom virker langt mer useri0st-jalla-greier. Multicom gir veldig daarlig opplysning om n0yaktig aassen komponenter det er maskinen. Det misliker jeg! :evil: Minner veldig om Elkjip.

Hele PSData maskinen er mer real! Det gaar garantert ann aa skifte ut komponenter fra "malen". Gj0r som Anders sier :smile: Jeg syns du ogsaa burde bytte ut Samsung 16/48x DvD-ROM'en med Pioneer 16/40x Slot-In DVD106-S DvD-ROM. (de 8x'ene betyr lite) Det som derimot har noe aa si, er at Pioneer'en er Slot-In. Det vil si det er ingen skuff som du maa vente paa kommer ut, f0r du putter i skiva. Pioneer'en har bare en sprekk hvor man putter skiva i :wink: Genialt! Prisen er for0vrig den samme for begge DvD-ROM'ene...

[ endret av mFaFa den 2002-08-08 12:21 ]

Lenke til kommentar

Jeg er sier meg selv enig med Anders. Ta den fra PSdata med et geforce4 ti4200 du! PSdata er også kjent for å ha god kundestøtte. Det er bare å sende en mail til de og så ordner de det du ønsker.

Så til Anders: Veldig bra at du er til så stor hjelp for den ferske datanerden! I det siste har jeg lest mye "drittkasting" og annet useriøst tull som forumbrukere har kastet til nye brukere. Jeg mener at folk kan svare folk som har problemer like "voksent" som det Anders gjør eller heller bare la vær å skrive noe som helst!

Sånn! måtte bare få det ut av systemet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...