0din Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Leter etter et brukbart trådløst tastatur som har innebygget mus, dvs en touch-pad slik som bærbare eller ganske enkelt et rullehjul. Har lett ganske lenge men har ikke funnet noe som er brukar enda.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Har ikke vært borti trådløse slike, men det er forholdsvis vanlig på servere. Må legge til at de er ikke særlig gode å jobbe med, trackball ekke bra. Eks: http://accessories.euro.dell.com/sna/image...e/580-10024.jpg Edit: Altså vanlig på servere MED ledning ja.. Endret 16. august 2005 av th-3 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg vet ikke hvor man får tak i det, men en nabo av meg har rett og slett en håndleddstøte foran tastaturet med en slik mus. Hvis det holder med rullehjul er sånn som mitt tastatur perfekt. Trådløst og godt, Logitech LX 700 heter det. Da har jeg kun rullehjul på selve tastaturet, men holder det så er det jo alt i orden. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 De har på psdata, litt dyre da.. Link Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er det egentlig så dyrt for både mus og tastatur? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Tja, personlig synes jeg trackball er ekkelt å bruke så ja Men det meste går vel å venne seg til.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Micriosft kommer med et slikt tastatur, det er beregnet på media, og ser veldig bra ut Lenke til kommentar
hemo Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Er det kanskje nokon som veit om bittesmå tastatur med norske tastar og innebygd mus? PS! USB hadde vert kjekt, så slepp ein adapter for USB -> PS/2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå