alexio Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har lett på forumet, men har ennå ikke klart å finne et program som viser tempraturer på hardisker, skjermkort, cpu etc. Det hadde vært fint om programmet hadde en slags god premstilling visuelt sett, slik at bare et blikk var nok til å finne det man ville vite... Hvis det finnes noe slik program, som samtidig var enkelt å gjøre "klar til dyst", hadde det vært fint noen skrev navnet på programet under, sammen med hvor man kan finne det... //alexio Lenke til kommentar
alexio Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 skulle gjerne hatt et slikt program ja... så fint om noen kunne svare..... :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg vet faktisk om dette her.....la meg finne den først.... Så kommer jeg tilbake :9 Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 speedfan.... dette programmet måler 6forskjellige tepraturer hos meg. Fks:Hardisk,hardisk,System,+ ett par jeg ikke vet hva er.:smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 er vel en forutsetning med en censor på det fleste da, og HDD + div har vel ikke tempcensor, har de det? ellers: kan selvsagt gå til clasern og kjøpe inne/utetermometre, modde overklokking.no-style (2-ute) og legge den inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå