Nitrob Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Lurte på om det var mulig og få til en knappeller tilsvarende i trådene som man kan bruke og legge til interessante tråder til en personlig liste. Er mange tråder som blir forsøplet av folk som vil ha den i Mine innlegg, spesielt på Worklogs Endret 16. august 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Trur det skulle komme ein funksjon i neste forumversjon der du kunne lage ei favorittliste innad i Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Flyttes fra Tilbakemeldinger (Overklokking.no) til Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det vil bli en funksjon i den nye versjon 3 av forumet. Den vil hete: "Mine favoritter". Og man vil enkelt kunne legge til tråder her og fjerne de. Legger ved bilde. ( URL'en er sensurert da jeg ikke er helt sikker på om jeg får lov å poste den ). TSP Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 16/08/2005 : 23:01) Legger ved bilde. ( URL'en er sensurert da jeg ikke er helt sikker på om jeg får lov å poste den ). Du kommer deg jo ikke inn der uten passord uansett. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Vet det, men føler det er best å være på den sikre siden når Ueland passer på . Edit: Forresten for å komme litt mer inn på topic, men ikke helt. Kan jeg jo si at jeg sendte inn et forslag til Invision Boards -folka om en "Bokmerke -funksjon" for en god stund siden (eller posisjon -lagrer). Så du finner fram til det forrige innlegget i en tråd du leste på en rask og enkel måte. Endret 17. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Knast Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 du kan jo bare legge inn en bump i posten da.. (eller er ikke dette lov?) jeg kunne tenke meg en funksjon for å fjerne poster under mine innlegg.. angrer på at jeg har deltatt i poster som "din favorittsang akkurat i dag" og "dahles samling av små spill" osv. som jeg har sagt noe i.. irriterer meg at disse kommer opp som tråder med uleste poster hver gang jeg sjekker.. :@ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 QUOTE (lathorv @ 17/08/2005 : 11:02) du kan jo bare legge inn en bump i posten da.. (eller er ikke dette lov?) Det er nettopp det som er problemet. Enkelte tråder blir ødelagt av poster som "skal bare ha denne i mine innlegg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg