hifiman Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Som topice sier så lurer jeg på om jeg kan få sendt varer fra en webshop til min adresse som ikke er registret ifolkeregistret og i posten.no. Har nettoppa flytta til hybel p.g.a studier har derfor ikke bryd meg om å bytte adresse ennda. Går det bra å bestille en vare til en adresse som ikke registret hos posten ? Takk for svar Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg ville ikke tro det har noe å si for nettbutikken, så lenge posten leverer post til din nye adresse. Endret 16. august 2005 av tomahg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jepp, går fint det. Du oppgjer din nye adresse, nettbutikken skriver denne adressa på pakken og leverer den til adressa, så enkelt er det. Endret 16. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 takk for svar Det hørdes , da slipper jeg å betale dyrer for varene i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå