TaCune Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei. Jeg har mangen ganger formatert pcn mangen ganger før, og linglende problemer har oppstått, noen ganger retter XP opp i dette, andre ganger ikke. Når jeg formaterer fjerner jeg alle hardiskene mine utenom den enne hvor OSen skal på, den står på master og alt er ok med hardware oppsettet, grunnen til jeg fjerner hardiskene er fordi Raid kortet kan forveksle harddisk enne slik at innstalasjon og formateringer av disker kan skje på helt andre plasser. Mappene er der, men når jeg prøver og åpne de etter formateringen, kommer det opp Kritisk feil hvor det står "INGEN TILGANG" til den angite filen/mappa. Jeg har hørt det skal være et program som fikser alt dette, men hva hetter dette? eller er det noen som har noen bedre metoder, har prøvd "feilsøking" men dette funket ikke noe i d helle tatt:( Pliiiiiiizzzz help me ! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Høres ut som den velkjente 810881? "Access is Denied" Error Message When You Try to Open a Folder http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
TaCune Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ooooh... nice Den der skal jeg huske:) Tusen takk for hjelpen alt fungerer som det skal nå :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå