Nikern Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei jeg har i dag satt opp denne tundra pcen. Men jeg har virkelig problem med å få den til å få noen stabil wlan oppkobling. Bare jeg sitter 5-10 meter unna routeren (1-2 vegger) så får jeg problemer. Den er skikkelig humørsyk, jeg kan sitte og ha alt helt i orden, så plutselig får jeg problemer med oppkoblingen. Sitter nå med en annen bærbar med wlan helt uten problem, med topp signalstyrke. Men Tundra pcen har virkelig problemer. Noen her som har sett noe lignende, eller vet om noen måte og rette opp dette på? Er virkelig i blinde her.. Har pc'en jeg har kjøpt til kjæresten min et ræva wlankort?? Dette er virkelig irriterende ettersom det er WLAN hun virkelig trenger.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sjekk om kortet sitter riktig i og med kablene festet. Oppdatering av fw på routeren kan du også prøve. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 da må jeg spørre: se om kortet sitter riktig, hvordan gjør jeg dette? er det ikke integrert da, må jo åpne alt for å komme til for å se. Mister jeg garantien hvis jeg gjør dette? Hvordan får jeg til å sjekke dette? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Er det WLANkortet Intel PRO/Wireless 2200GB? Endret 17. august 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Det stemmer. Har i dag installert de aller nyeste driverne.. Så det ikke dem.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kortet ligger under maskinen. Det er ikke vanskelig å sjekke ut om det sitter riktig i med begge ledningene koblet til. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Jaha? så det er ingen garanti jeg bryter? Hvilke kabler er det jeg må se på? hvilket deksel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå