Krezzo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg hadde tenkt og handle et kabinett fra Amentio.no pga. pris. noen som har noen erfaringer med dem? .. tenker på lang frakt tid og pris på frakt? garanti, osv. har aldri hørt om den butikken før. :!: Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har ingen egne erfaringen med denne sjappa, men ut fra det som står i webshopguiden så ser det jo bra ut Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 oii.. hehe .. har du sett .. det så jo bra ut Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg er KJEMPE fornøyd med amentio. Kjøpte HTPC derfra, og når varene kom på lager tok det bare 2 dager før jeg fikk dem med linjegods.. Jeg skal kjøpe mer derifra jeg. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har bestilt to ting der og har alltid vært fornøyd har kjøpt en høytalerpakke 2.1 og et X-GEAR kabinett som ja er et knall kabinett og dette fikke jeg på dør for 95 kr begge deler kjøpt hver for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå