MagE Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, jeg har en MuVo MP3spiller på 64Mb som ifølge windows er bruker RAW formatet (det er vel ikke et format?) Siden windows ikke greier og formatere denne tilbake til FAT32/FAT formatet lurer jeg på om det finnes et gratisprogram som kan formatere denne MP3 spilleren? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 MP3-spilleren skal jo være ferdig formatert fra fabrikk, så dette virker litt rart. Du har lagt inn programvaren og driveren? Bare lurer. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 MP3-spilleren skal jo være ferdig formatert fra fabrikk, så dette virker litt rart. Du har lagt inn programvaren og driveren? Bare lurer. Den var ferdig formatert, men greide og formatere den med en Dreambox (linux parabol opplegg) Windows instalerte automatisk noen drivere så jeg greier og se den i windows. Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du må formatere den i fat16 eller noe slikt. Og til det kan et program lastes ned fra creative sine sider Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 FAT16 er det samme som FAT i Windows. Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De gamle spillerne støttet bare fat16 ikke fat32. Og du kunne laste ned et program fra creative som formaterte spilleren. Formaterte min muvo 128 med windows og den gikk fra mp3 spiller til en grei nok minnestick. Creative sine nedlastingsider Formaterte den med det "magiske" programmet og den ble god som gull igjen. Ser at en kan laste ned firmware nå som støtter fat32. lykke til Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har du et navn på det "magiske" programmet? Lenke til kommentar
Gr8 DD Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Navnet på programmet er MuVo_DrvApp.exe og ligger under "NOMAD MuVo Formatter and Drivers" på support sidene mvh Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Navnet på programmet er MuVo_DrvApp.exe og ligger under "NOMAD MuVo Formatter and Drivers" på support sidene mvh Tusen takk. Du reddet dagen min, selv om den er gammel og jeg nesten ikke bruker den er den svært grei og ha Takker igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå