Gå til innhold

Newbie Padsurfer hjelp!

Anbefalte innlegg

Har fått litt dilla på BF2 nå, så fant ut at det var på tide med en mus & matte oppgradering.

Dro ned på spaceworld å kjøpte en MX518 som folk skryter av, og en Icemat 2nd Ed. (Hvit)

Er en stor oppgradering over den gamle "musa" rett på "pulten" ;)

Men det fulgte med 5stk hvite 'Padsurfer' og en svart teip bit.

Har søkt litt, men ble egentlig mer forvirret.

Skal man klippe av litt 'teip' og sette over museføttene, så feste de 'hvite' greiene på teipen? Det virker jo mest logisk syntes jeg, men fant en tråd hvor noen hadde gjort omvendt, altså setti de hvite greiene over de orginale føttene.. så teipet over...

Sorry om folk ler her, men... *help* :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tapen er bare møkk! Du sliter hull på dem i løpet av en uke hvis du spiller mye. Gå heller til anskaffelse av http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMX1]Hyperglides[/url] De er mye bedre og varer flere måneder. Jeg tok å byttet ut de orginale museføttene med Hyperglides. Du kan også sette dem oppå de orginale føttene, valget er ditt! Jeg opplevde at de kunne gli litt ut av posisjon hvis jeg satte dem oppå de orginale..

MX-1 passer til MX518..

*edit* Hvorfor ble ikke den første linken i guidet modus?

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Hm.. ok...

Mye rare greier nå til dags.. syns ikke det er så lenge siden jeg hadde mus m/ kule under ;)

Tar bare å presser på de hvite dingsene jeg å ser hvordan det blir. Så da driter jeg i teipen! :)

Får prøve det hyperglide greiene om det bare blir tull med de hvite padsurfer'ne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...