VegardStr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 finnes det programm som filmer hva som skjer på skjermen. akkurat som knappen Prt Crt? Sån at det går ann å filme skjermen når du siller spill for eksempel ol. takker for svar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Programmet Camtasia kan gjøre dette. Men jeg tror fraps er bedre, men det har jeg ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 www.download.com Prøv denne fantasiske linken! Bare søk på "fraps", så skal du se! Hvis ikke har jeg hørt om et nettsted som heter: www.google.com Det skal visst også være ganske bra til å finne ting man leter etter... Lenke til kommentar
chjohan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fraps er ikke så veldig bra. Hvilket spill er det du skal recorde? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 CS, battlefield, far cry, step maina, quake3, flatout, BF2, swat4 Ja så og si mange spill. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 hvile programm er best? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hmm, demoen av fraps så kan du kun lage 30 sekunders filmer, men jeg har opplevd at fraps ikke bruker så mye minne. Et anna program som det går ann å bruke er SnagIt, men det bruker mer minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå