Belzbub Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skal ha meg en trådløs bredbåndsruter. Noen som vet om en som har bra rekkevidde og som har et par Cat5 porter også? Spiller litt online og bruker litt DC++ så helst en som ikke trengs å konfigureres spesielt for det... Lenke til kommentar
ATG Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei, Linksys leverer noen utrolig gode routere. Vil anbefale deg Linksys WRT54G. Denne har alle funksjonene en vanlig forbruker har i dag, samt litt til Selges hos www.mpx.no & www.komplett.no Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Enig med ATG, har selv WRT54G og bruker Sveasoft sin firmware, noe som gjør at du kan booste den trådløse ytelsen med 900% Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er forskjell på å øke sendereffekt med 9 ganger og å øke ytelse med 900% Det skal tross alt mottas data begge veier. Men jeg har WRT54GS med Sveasoft firmware og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
motif80 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei! Jeg må få spørre, for jeg kjøper meg en Linksys WRT54G imorgen. Ser at mange anbefaler sveasoft firmware, og har vært inne å kikket. men hvem av firmwarene skal jeg velge? Er jo flere å velge imellom. Jeg er egentlig bare interessert i å booste sendestyrken. Kan noen hjelpe meg? Og helst at det ikke koster noe. Ser at sveasoft tar 20 dollar for det! Hilsen Lenke til kommentar
melsom Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg anbefaler Alchemy 1.0 Final som er utrolig stabil. Talisman kan være noe ustabil .. søk på "alchemy sveasoft" så ligger den før www.sveasoft.com .. "TheIndividual" Lenke til kommentar
motif80 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Takk for kjapt svar! Fant nå en side, der de fleste sveasoft tinga ligger ute, hvertfall etter hva jeg kan se. Personen som har siden, har hatt trøbbel med sveasoft, men nå har de gitt opp så sidene ligger ute ennå. For andre som er interesserte: trykk her Lenke til kommentar
motif80 Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Må spørre om det også: Med den Alchemy 1.0 Final, kan jeg booste signalet der? Ser de skryter av å kunne øke sendestyrken med 900%, kan jeg det med denne? Eller trenger jeg en annen. Alle andre funksjoner driter jeg i Endret 19. august 2005 av motif80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå