Jokko88 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei! Jeg skulle hadd en bootdiskett som søker etter virus før windows starter. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Blant annet Norton Antivirus kan lage rescue-disketter. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Blant annet Norton Antivirus kan lage rescue-disketter. Men jeg har ikke norton, går det ann å laste noen boot disketter ned fra nettet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Blant annet Norton Antivirus kan lage rescue-disketter. Men jeg har ikke norton, går det ann å laste noen boot disketter ned fra nettet? Du kan laste ned et program som lager disketter her: http://www.trendmicro.com/download/emg-disk.asp Les også instruksjonene. Lykke til! Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Dette er jo litt ubrukelig for de som har NTFS partisjoner da. Utdrag fra siden: The Emergency Rescue Disk is only compatible with FAT file systems. Windows NT and operating systems that are installed on NTFS file system are incompatible with the ERD. Seven blank 3.5-inch floppy disks Vet at Symantec hadde noen slike disketter i sin tid, men disse er jo gamle da, Ubrukelig de også med andre ord. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Dette er jo litt ubrukelig for de som har NTFS partisjoner da. Utdrag fra siden: The Emergency Rescue Disk is only compatible with FAT file systems. Windows NT and operating systems that are installed on NTFS file system are incompatible with the ERD. Seven blank 3.5-inch floppy disks Vet at Symantec hadde noen slike disketter i sin tid, men disse er jo gamle da, Ubrukelig de også med andre ord. Den virket ikke i Windows XP uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå