microne Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ligger nok et drøss av det alt her i forumet, men for mye å gå gjenom på liten tid.. Jeg skal ha to nye PSU'er som skal være så stille som mulig. Gjerne ganske kjølige også. Jeg har på forhånd tenkt på NorthQ, og MIST. Watt effekten bør være på minimum 400. Noen som har en PSU de virkelig vil anbefalle? Som de er kjempe fornøyd med? Hva med vifteløst? Blir det fryktlig varmt? EDIT: PSU'en bør ha kontakter for nyere systemer. Pris: maks 1000-1500,- pr.stk Endret 16. august 2005 av microne Lenke til kommentar
olmka Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du bør i allefall ha vifter i PSUen, hvis ikke risikerer du at du må sette inn vifter andre steder i kabinettet og da forsvinner jo litt av vitsen... MIST PSUer er ganske gode (egen erfaring) Lenke til kommentar
YogiBear Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg ser at de aller fleste anbefaler MIST som sikkert er bra, men jeg har denne: Vendur - SilenX Denne koster flesk men er en kvalitets PSU, dønn stabil og helt stillegående (14db). Noen tester kan dere se her : PlanetAMD64 Mini Reviews Extreme Reviews Anbefales... Lenke til kommentar
microne Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Har sett litt på de selv.. Tingen med de er vel at kanskje ikke så mange har turt å prøve de ut. 600W er litt drøyt siden jeg skal ha to, men den skal absolutt vurderes med litt mindre watt bare Skal bestille i løpet av mandagen så setter pris på flere inspill, eventuelt andre som har prøvd SilenX?? EDIT: Selvom to på 600W hadde vært heeeelt Endret 20. august 2005 av microne Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 har selv Antec Truepower 420 W og er veldig fornøyd når det gjelder støy etc..hører den ikke engang =] Har også hørt at MIST og NorthQ er også veldig gode valg Lenke til kommentar
microne Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Stemmer det at den ikke har så mange kontakter? bare to S-ata kontakter? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 meg du henvender deg til nå eller..? Lenke til kommentar
microne Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 (endret) ja, dmeNt! glemte å Quote... EDIT: Sånn generelt; hvilke kontakter har den og hvor mange av hver? Endret 20. august 2005 av microne Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 hehe.. hm, da må du vente litt, sitter på jobb akkurat nå.. Poster litt senere Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 det er nok strømkontakter (gidder ikke telle), 2 stk for bare vifter, mener det er 2-4 sata kontakter, aux, 12v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå