FaBiCon Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei jeg har netopp kjøpt megaworks 250 D Har satt de opp men får ikke noen lyd. Er det noen som kunne forklart eller send et bilde av hvordan volum kontrollen og hvordan kablene bak i subben skal være? takker for alle svar:) Endret 16. august 2005 av FaBiCon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 fulgte ikke med noe bruksanvisning på åssen man skulle koble det da ? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hehe Joda! jeg SKAL ha kobla riktig men det fungerer fortsatt ikke jeg vil tro det er noe instillinger på pc'en Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Nå får jeg lyd men ikke noe høyt volum :S blir bare mer og mer forvirra Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du er helt bombesikker på at du har koblet til riktig utgang på lydkortet? Fort gjort å gjøre en feil der hvis utgangene ikke har forskjellige farger. Dette kjenner jeg til siden jeg har 250D selv, og koblet litt feil første gangen. Men så var jeg litt småtrøtt i det jeg koblet til da. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 sorry kan ikje hjelpe deg har nett kobla til eit nytt eit no ( megaworks 250 ) alt funka for meg. men bassen virka litt død men kom seg etter kvart : Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hei diverse! hvordan skal det sitte i lydkortet da?? jeg satt den svarte kabelen (med skøt) om du forstår. den satte jeg i den grønne som mitt headsett pleier og sitter. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Se PM'en jeg sendte deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå