Spacerunner Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hei. Jeg kjører programmet Quick ‘n Easy FTP Server Lite 3.0 på en server pc jeg har.. Men jeg får det bare til å funke på lan? Brannmur ol. er ikke problemet. Jeg har UPC. Er det sant at de ikke tillater ftp? Har noen en løsning eller en annbefaling til programmer jeg kan bruke? Det skal helst være gratis.. Endret 16. august 2005 av Spacerunner Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Om du får tilgang til ftpen internt, men ikkje frå ekstern lokalisasjon. Så kan det type på at dei aktuelle portene er stengt i UPC sitt nett. Lenke til kommentar
Spacerunner Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Om du får tilgang til ftpen internt, men ikkje frå ekstern lokalisasjon. Så kan det type på at dei aktuelle portene er stengt i UPC sitt nett. Er det noen mulighet for å be dem om å åpne disse portene? Eller betyr det ekstrakostnader? Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det noen mulighet for å be dem om å åpne disse portene?Det gjør de neppe men du kan vel bruke en annen port til FTP'en din? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Og du har satt port 21 til å peke på pc med ftp programmet? Dvs at router redirecter trafikk på port 21 til ip i ditt nettverk? FTP kan kjøre på alle porter, men da må alle som skal logge seg på din ftp sette opp egen løsning for deg, for å komme inn hos deg. Lenke til kommentar
Spacerunner Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ok. Fikk ftp til.. men jeg lurer på en ting til... Hva må til for at noen kan streame video fra serveren uten å nedlaste hele filmen?? (edit) Endret 17. august 2005 av Spacerunner Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ok.Fikk ftp til.. men jeg lurer på en ting til... Hva må til for at noen kan streame video fra serveren uten å nedlaste hele filmen?? (edit) 4685639[/snapback] dette lurer jeg også på? noen som vet om hvordan det går an å streame filmer fra server? ops gammel tråd... Endret 9. august 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå