Panasony Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvordan kobler man opp en ekstra CRT skjerm til laptop'en sånn at man kan utvide windowsskrivebordet? (sånn at man kan dra ting mellom skjermene? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kobler den vel bare opp på VGA-kontakten, har du ikke den, så er det sikkert DVI-kontakt. Da trenger du en overgang (VGA>DVI) som du får kjøpt på nettbutikker, Clas Ohlson, Biltema osv. Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 men hvordan får jeg det til å fungere? nå er det bare samme skjermbilde på begge skjermene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Under skjerminnstillingene til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Panasony Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 dette støttes kanskje ikke av alle skjermkort? (noen som kan forklare hvorfor jeg ikke finner noen måte å gjøre det på...) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er ikke sikkert det støttes av alle skjermkort nei, men let godt etter "Delt skrivebord" eller lignende. (Kanskje du har disablet det også, jeg klarte det på familie-pc`en) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå