Viddi_boy Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) hei jeg vurderer å kjøpe denne http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=256 trimmen: er d noen som har dene hvor fort hvil d gå hvor mange heste yter den er den til å anbefalles? og hvordan monterer jeg en vacuum box??? Endret 16. august 2005 av Viddi_boy Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg ville heller sett etter en hardchrome-sylinder. Vacumbox på TSX tror jeg er bortkasta penger. VACUMBOX UNIVERSAL Malossi Denne virker slik: når du stenger av gassen blir overskytende bensingass sugd inn i boksen. Når du da gir gass igjen så vil denne gassen p.g.a. vakumet bli sugd inn i sylinderen. Dette kommer i tillegg til vanlig bensintilførsel. Den øker fyllingsmengden da du trenger det som mest. Ideèn er hentet fra cross der mange har dette. Passer ikke alle sykler grunnet plassering av reedventil. Vi gjør oppmerksom på at denne er vanskelig å montere på ZR og DT. Den gir lite eller ingen effekt på Motorhispania RX og Suzuki TS50X. Endret 16. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Skal være den beste til TSX tror jeg. Så den vil nok fungere bra. Sedsberg, fordelen med denne er at den kan borres! Endret 16. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ja, men det kjipe er at den skjærer seg lettere. Hadde en støpejern og en hardchrome-sylinder til DTR'n min. Hardchromen ville ikke skjære seg samme hvor mye vi prøvde. Den andre skar seg mye lettere. Edit: Og om en hardchrome-sylinder skjæres så er det som regel bare stempel og ringene det går utover. Endret 16. august 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 er denne trimmen bra http://www.speedoptions.no/index.php?main_...products_id=195 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg synes 890,- virka veldig billig til å være nicasil-sylinder. Men det er noe av det beste sylinderbelegget man får. Blir brukt i motorsager, Porscher og i veldig mange crossere. Nicasil har veldig lite friksjon og er VELDIG slitesterkt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men man får jo 50mm til S.ZR, er det ikke lik maskin ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå