TLZ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Vokalen hans suger teknisk sett, men stemmen hans er kul/sexy. "Your life styyyle.... " Endret 18. januar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Platene til Black Sabbath er jo en eneste stor parade av fete riff. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Mange kul soloer blant døm her Mine favoritter blant døm her er kanskje ... "Crazy Train" "Mr. Crowley" "Surfing with the Alien" "Eruption" "Sweet Child O' Mine" Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Vil bare si AMEN til han som nevnte Testament tidligere. Er nå i det siste blitt mitt nye favorittband. Er egentlig vanskelig å skille de mellom fete riff og gode soloer, for mange av låtene har begge deler... Men hør låter som Disciples Of The Watch, The New Order, Sins Of Omission, Practice What You Preach, The Preacher, Trial By Fire, Into The Pit, Burnt Offerings, Over The Wall, First Strike is Deadly, og bedøm selv . Hjelper også å høre de fra nyeste opptaket, "First Strike Is Still Deadly" albumet. Mye bedre lyd enn på originalopptakene... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Mr. Crowley: liker musikksmaken din Kan legge til et par soloer og riff: Rainbow - Wolf To The Moon Whitesnake - Looking for love Jimmy page (& David Coverdale) - Shake My Tree Pink Floyd - Comfortably Numb (se om du finner live versjonen fra 1973 Dark Side of the Moon konsert) Rainbow & Ronnie James Dio - Mistreated (Live versjon fra 1977) Får redigere hvis jeg kommer på noen flere EDIT: Fikset årstallet på comfortably numb Endret 27. januar 2006 av AndyG Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Henger meg med på "Comfortably Numb" også Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Gode riff: Led Zeppelin - Moby Dick White Stripes - Blue Orchid Nirvana - In Bloom Audioslave - Set it Off Kiss - Strutter Gode Soloer: Susperia - Chemistry SRV - Pride & Joy Jimi Hendrix - Vooodoo Child Sonata Artica - Replica Audioslave - Like a stone SRV - Texas Flood (introen er så utrolig deilig) Pink Floyd - Careful with that axe Eugene (denne er syk) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Pink floyd - Comfortably Numb (gjerne P.U.L.S.E.-versjonen fra 1995. 5 minutter sammenhengende gåsehud setter man alltid pris på Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takke for alle innsendte forslag Kjempe lenge siden jeg har vært inn her nå! Vil ha mer!Har snart hørt alle sangene som er postet her. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Pink Floyd - Comfortably Numb ...spesielt solo nummer to! Lenke til kommentar
arianar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Pink floyd - Comfortably Numb (gjerne P.U.L.S.E.-versjonen fra 1995. 5 minutter sammenhengende gåsehud setter man alltid pris på 5472283[/snapback] Er egentlig ikke så fan av den versjonen. Er ikke så fan av vokalen der... Men Comfortably Numb på Live 8!! Der snakker vi heftig gåsehud! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Wig Wam har mange fete soloer (gamle gitaristen i Dream Police). Hvis du er litt mer fan av de "rolige" soloene, så anbefaler jeg ... Eagles' "Hotel California" Zeppelins "Stairway to Heaven" Men hvis du er fan av soloer, så har du nok allerede døm Hvis du tåler litt mer heavy sanger, så er .. Nirvanas "Smells like Teen Spirit", AC/DC sin "You Shook me all Night Long" (kanskje ikke veldig heavy, men..) og Metallicas "One geniale! Hadde vært kult hvis du gav litt respons om det jeg har tipsa deg om, så hvis du synes det er bra, så kan du få flere tips! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Wig Wam har mange fete soloer (gamle gitaristen i Dream Police). Hvis du er litt mer fan av de "rolige" soloene, så anbefaler jeg ... Eagles' "Hotel California" Zeppelins "Stairway to Heaven" Men hvis du er fan av soloer, så har du nok allerede døm Hvis du tåler litt mer heavy sanger, så er .. Nirvanas "Smells like Teen Spirit", AC/DC sin "You Shook me all Night Long" (kanskje ikke veldig heavy, men..) og Metallicas "One geniale! Hadde vært kult hvis du gav litt respons om det jeg har tipsa deg om, så hvis du synes det er bra, så kan du få flere tips! 5476402[/snapback] Joda, jeg har hørt på Pink Floyds Comfortably Numb flere månder snart.Går aldri lei av den.En av mine favoritt soloer!Drit my feeling i den! Samma med Hotel California og Stairway to Heaven! Nirvanas "Smells like Teen Spirit",AC/DC sin "You Shook me all Night Long" og Metallicas "One" er gode de!Spesielt "One"! Musikksmaken min har utviklet seg til metal for lenge siden (men ikke til det tyngste).Nå tar jeg i mot metal-sanger,folkens! Og jeg vil helst ha soloer med masse følelse, men dere kan også imponere meg med raske eller bass-soloer Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Men Comfortably Numb på Live 8!! Der snakker vi heftig gåsehud! 5474677[/snapback] Enig.. sinnsykt heftig. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Har ikke lest hele og sjekket hvis den er med men: Smoke on the water av Deep Purple. Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Turboneger - High On The Crime Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men Comfortably Numb på Live 8!! Der snakker vi heftig gåsehud! 5474677[/snapback] Enig.. sinnsykt heftig. 5477495[/snapback] På hvilken av Live 8 CDene er det? Har akkurat kjøp Live 8 på DVD. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Men Comfortably Numb på Live 8!! Der snakker vi heftig gåsehud! 5474677[/snapback] Enig.. sinnsykt heftig. 5477495[/snapback] På hvilken av Live 8 CDene er det? Har akkurat kjøp Live 8 på DVD. 5501143[/snapback] Det er på den siste! De er på rett før Macca! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 For gitar-onani så hør G3 (Vai, Satriani, Johnson). En gitarsolo med "sjel" så hør Guns n' Roses-One in a million (GNR Lies) Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Angus Young gjør en ganske bra solo i låta Ride On. Litt uvante takter fra den kanten kanskje, men jeg syns han gjør en følsom solo til en følsom sang. Ikke var'n så gamle gutten heller:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå