pogcj Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det noen som har forslag til gode gitar riff eller solo?Blir litt snart lei av å høre samme sang hver dag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sanger med gode riff: Soilwork - Stabbing the Drama Lamb of God - Laid to Rest Lamb of God - Ruin Lamb of God - 11th Hour System of a Down - Aerials System of a Down - BYOB Tool - Ænima Slipknot - Duality In Flames - Trigger Sanger med fine soloer: System of a Down - Spiders Tool - Parabola Led Zeppelin - Stairway to Heaven Slipknot - Vermillion Arch Enemy - We Will Rise mange av sangene har både bra riff og soloer Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takker TLZ!Andre forslag? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvis du likte de System of a Down sangene så anbefaler jeg ALT av dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) gode og skikklig heavy riff: Motörhead - the game Motörhead - Line in the Sand Old Mans Child - The Millenium King Old Mans Child - Phantom of Mortem Tales Manowar - Fight Until We Die Manowar - Brothers of Metal Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Metallica - Alle sangene på St.Anger utenom All Within My Hands System of a Down - P.L.U.C.K gode soloer: Old Mans Child - Return of the Night Creatures Iron Maiden - The Trooper Iron Maiden - Phantom of the Opera Iron Maiden - Dance of Death Metallica - One skal skrive opp flere, men har litt dårlig med tid nå edit: her kom noen fler Endret 17. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
953 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Når det er snakk om System of a Down, er det "Soil" som inneheld deira klart beste gitarsolo. Elles er det ein fantastisk solo i They're Coming to Get You av Deathray. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 the strokes (spesiellt reptilla) nesten alle maiden songane er bra riff på lkem ikje på fleire Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Metallica - Metal Militia og One Endret 16. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Riffbassert musikk er ikke min sterke side, men: Pantera - Five Minutes Alone Static-X - This is Not Excrementory Grindfuckers - Thrash is Fresh Fear Factory - Demanfacture Moonsorrow - Kivenkantaja Solo's: Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Excrementory Grindfuckers - How to make a Grind Metallica - One Pagan's Mind - Entrance: Stargate Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Excrementory Grindfuckers - How to make a Grind Den er passe tøff, ja Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 okey...skal du ha skikkeli riff, sjekk ut angel of deth til slayer...utrolig mange gode riff i en sang... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Black Sabbath - Iron Man.. Bly-tungt! Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takker for alle forslag!Trur det holder.Jeg poster her om jeg trenger mer Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Black Sabbath - Iron Man.. Bly-tungt! Har du merket hvordan starten på selve hovedriffet på sangen rett og slett sier 'I am Iron Man'? Det er fascinerende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Da var min oppdatert Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nile - Sarcophagus Opeth - Deliverance Opeth - Bleak Death - Together as One Grimfist - No Compromise Gorguts - Orphans of Sickness Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Meshuggah - Catch 33 (album) Quo Vadis - In Contempt Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Takker for alle svar!Skal "kjøpe" låtene så snart jeg har penger Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Konge riff: AC/DC - Back In Black Rammstein - Du Hast Black Sabbath - Iron Man Metallica - Enter Sandman Guns'n'roses - Sweet Child O' Mine Konge soloer: Metallica - Nothing Else Matters Metallica - To Live Is To Die Metallica - Ride The Lightning Norther - Of Darkness And Light Children Of Bodom - Children Of Bodom Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Soundgardens "Spoonman" har et tungt drivende riff som stort sett går gjennom hele låta. Doblet med bassgitar for den velkjente ekstra "punchen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå