Saftis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Finnes det noen gode fax-to-email-tjenester i Norge? Helst gratis. Kikker litt på http://www.open-telecom.co.uk/070K_faxtoemail.html, men det ser ut som om de krever mye info for at man skal kunne registrere seg, og det er først og fremst rettet mot engelske borgere. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Det finnes såvidt jeg vet ingen slike tjenester i norge som er gratis. De tilbyderene jeg vet om er: Telenor Loopback www.telefaks.no Jeg representerer sistnevte og vil anbefale deg den ganske enkelt fordi den er den billigste i norge samt en av de med mest funksjonalitet Lenke til kommentar
TommyBJ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Firmaet jeg jobber for brukte telefaks.no en stund og vi er veldig fornøyde med tjenestene dems. Når behovet vårt ble større satte vi opp vår egen asterisk / asterfax-løsning - Dette er rimeligst og gir best styring, men krever også noe arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå