Gå til innhold

Ossen Musematte skal jeg ha til Mx 518?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Har mx 518 selv, men bare ei mus matte jeg kjøpte på norli til en hundrings, tror egentlig at mx 518 fungerer på nesten alle musmatter.

Har prøvd den hos søskenbarnet med fUnc og det eier!

fUnc sUrface 1030

I second that; har selv den matten, og har enda ikke prøvd noe bedre. Kjøper du noen mouseskatez til den mx'en din, tror jeg du skal lete lenge etter bedre forutsetninger for mye spill-hygge... ;)

Lenke til kommentar

sier bare en ting.. q-pad...

har en q-pad low sence til min mx510 og er helt sykt fornøyd.. aldri vært borte i bedre.. har prøvd ice mat, func og en tt matte(med leds:P) men ingen nærmer seg(synes nå jeg) veldig mange venner av meg har også q-pad og alle er over imponert! (noen med razer og andre med mx510)

-q-pad matta får i forskjellige størelser.. selv har jeg low sence som er den største.. og for å si det sånn har jeg ALDRI sett en større matte.. men den fåes seff i mindre størelser og: sånn det er tenkt er det sånn: 400dpi: low sence

800dpi: mid sence

1600dpi : high sence

- musa får kjempe god gli! :love: (bruker ikke skatez)

- matta sliter ikke på skatza som eks steelpad og ice mat gjør

- matta ligger stille på bordet..

- matta er av naturgummi, så bråker ikke nåe man flytter på musa eks som det gjør på steel pad..:thumbup:

-matta er rett og slett tøff! ;)

- den kan ikke knuse og har en veldig god kvalitet(man får dog en "tynn" utgave og og den kan man lettere klippe i stykker om man vil :p

følger med et rør man kan ha matta i.. dersom man skal på lan etc er det bare å rulle den sammen å putte i røret.. :D

alt i alt for meg den perfekte matte :yes: mange jeg kjenner som har bytta til q pad... :yes: kunne ikke vært bedre..

sjekk hva folka som har skrivi i prisguiden har ment: prisguide

q-pad .se kan du se vilke farger(typer) q-pad finnes i..

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Har min MX518 på en Steelpad QcK, og synes det er en meget god kombinasjon. Musematten sitter der den skal takket være et godt gummibelegg på undersiden, og musa har ingen vansker med verken presisjon eller gli på denne matten. Ikke er den dyr heller, koster vel rundt 90 kr ;).

Lenke til kommentar
jeg har en oppklippet utbretta ølboks jeg

Haha, du og?

Jeg prøvde for litt tid siden å ta en Hansa-boks, 0,5 L tror jeg, og klippe den opp og rette den ut. Men ingenting gikk som det skulle, så jeg droppet det.

On-Topic: Jeg kan anbefale Q-Pad Lowsense og Steelpad QcK til Mx518 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...