DidzisK Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nå har jeg brukt QPad i A4 størrelse i over ett år. Teflontape på føttene er like gammel og den er heller ikke byttet i løpet av siste året. Min 510 trives veldig godt på denne matta og jeg vet at jeg ikke kommer til å vurdere noe annet i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bruker en veldig slitt func. Mulig jeg skulle byttet denne for å finne ut om det er stor forskjell? Er egentlig fornøyd med den jeg har og mx 1000. Er ingen kjempe gamer. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Du glemte et par minuser: - Altfor liten - Sliter skatez - Blir fort slitt Du glemte en til: - Den kan skli på vanlig bordplate. Ellers, hvis jeg var deg, trådstarter, ville jeg enten gått for fUnc 1030 eller Q-Pad LowSense XXXL. Ikke gå for Steelpad eller noe sånt. Særskilt steelpad bråker noe jævlig og sånt vil vi vel ikke ha? Langt ifra. Endret 18. august 2005 av Seian Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Du glemte en til:- Den kan skli på vanlig bordplate. Det er nok derfor den leveres med gummiunderlag. Matten er jo så hendig at den har 2 sider, en glatt og en ru, samt et gummiunderlag som den legges oppi for at den ikke skal gli Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Jeg tror nesten jeg går for fUnc. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Fikk Q-Pad mid-sense igår må si meg storfornøyd med den Kjøpte Q-Pad skatez med det samme og det fungerer bra sammen med mx518 Betalte 190kr for den. Endret 18. august 2005 av B.H.H Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Bruker mx1000 og icemat. Er en kanonkombinasjon, og musmatta dobler som underlag for laptoppen når jeg sitter med den på fanget (luftinntaket til vifta havner allurat på kneet). Icemat er litt dyr, men absolutt verdt penga. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Det er nok derfor den leveres med gummiunderlag. Matten er jo så hendig at den har 2 sider, en glatt og en ru, samt et gummiunderlag som den legges oppi for at den ikke skal gli Hehe, tror du misforsto meg der. Ja, jeg bruker det gummi-underlaget som fulgte med, men likevel så glir den. Så nå bruker jeg et sånt gummi-underlag fra clas ohlson som holder musematta der den hører hjemme, nemlig på skrivebordet. Jeg tror nesten jeg går for fUnc. Gjør det. Jeg vil tro du vil bli fornøyd med den, med mindre du vil ha stoor plass å bevege handen på. Endret 18. august 2005 av Seian Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hjemmelagd plexi med teflonbelegg fra Clasern Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hehe, tror du misforsto meg der. Ja, jeg bruker det gummi-underlaget som fulgte med, men likevel så glir den. Så nå bruker jeg et sånt gummi-underlag fra clas ohlson som holder musematta der den hører hjemme, nemlig på skrivebordet. Selv har jeg hele greia oppå en sånn derre musematte med håndleddsstøtte. Den glir bittelitt da, men ikke så mye. Er bare å rette den opp før hver gang jeg setter meg med maskinen. Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg gikk nettopp fra Steelpad 4D og tidligere til den fra Func 1030, men har nå havnet på QPad Low-sense og angrer ikke i det hele tatt. QPad er min anbefaling uten tvil. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Q-Pad xxxl er verdens beste! Har den selv og disse kommentarene står på "kassa": BEST MOUSE PAD "I have to say this pad rox!" , "I dont have anything to complain about". "You can get whaterever print you want on it" , "You dont get this great precision with ANY other cloth pad outh there" "Therefore we give this 5 out of 5 and a recommendation for a superb pad!" www.rbmods.com Score: 5/5 THE BEST MOUSE PAD Looking for the best mouse pad on the market at the moment? Well this is it. The stylish and big QPAD Gamer XXXL blitzes the competition and leaves them trailing in the dust. Definetaly a mouse pad for every hardcore gamer`s desk. www.extremereviews.net Score: 5/5 PRODUCT OF THE YEAR "No doubt about this ! The best product this year. The mouse pad is perfect in use. I LOVE IT!" Score 10/10 PS: husker ikke året, men tror det var 2004 Kjøp den så er du mer en fornøyd! Edit: Glemte at det var lowsense eg hadde Endret 19. august 2005 av jalla`n Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Jeg tror nesten jeg går for fUnc. Gjør det. Jeg vil tro du vil bli fornøyd med den, med mindre du vil ha stoor plass å bevege handen på. Jeg trenger ikke så stoor plass for å bevege handen på, jeg har så høy sensitivitet på musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå