bandit Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kjøpte en 4-5 år gammel Tandberg uten Fjernkontroll. Tenkte jeg skulle klare å bruke den ved å bruke en videospiller som styringsenhet, men Tven har bare lyd og kanalskifteknapper. ikke noe programknapp. Har oxo en ruwido universalremote, men det er bare EN eneste kode til tandbergtver og den funker selvsagt ikke. Noen som vet om en hvilken som helst tandbergremote funker på denne Tven. Noen som evnt har en liggende, trenger vel strengt tatt bare å låne den i 30 sek. er vel ikke mulig å bestille ny remote?? andre tips?? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan vel sjekke opp med produsenten. Her har jeg en fjernkontroll som autosøker tven. Kjøpt på biltema Lenke til kommentar
bandit Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Du kan vel sjekke opp med produsenten. Her har jeg en fjernkontroll som autosøker tven. Kjøpt på biltema Autosøker? Åssen funker det a? Link? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har oxo en ruwido universalremote, men det er bare EN eneste kode til tandbergtver og den funker selvsagt ikke.Det er fordi Tandberg i mange år bare har vært et navn som er brukt i Norge. I andre land har produktene hett noe helt annet. For noen år siden ble det solgt en del store Tandberg TV-er som var produsert av Seleco. Før det ble det solgt mange Tandberg TV-er som var produsert av Thomson. Prøv koder fra disse produsentene og se om det kanskje funker. Står det noe om opphav / produksjonsland på typeskiltet bakpå? Hvilken modell Tandberg TV har du? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har oxo en ruwido universalremote, men det er bare EN eneste kode til tandbergtver og den funker selvsagt ikke.Det er fordi Tandberg i mange år bare har vært et navn som er brukt i Norge. I andre land har produktene hett noe helt annet. For noen år siden ble det solgt en del store Tandberg TV-er som var produsert av Seleco. Før det ble det solgt mange Tandberg TV-er som var produsert av Thomson. Prøv koder fra disse produsentene og se om det kanskje funker. Står det noe om opphav / produksjonsland på typeskiltet bakpå? Hvilken modell Tandberg TV har du? Ser ikke noe til opphavsland nei. Model: vtss71n32so vet ikke om den siste der er null eller bokstaven O. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Visste ikke at Tandberg eksisterte ennå jeg Har en eldgammel Tandberg Sølvpil forsterker som har noe av den beste bassen jeg har hørt i noe hjemmeanlegg, er den verdt noe mon tro? On topic: Har du prøvd "Chameleon" (skal være en av de beste universalkontrollene) eller andre universal-fjernkontroller? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei Et firma med navn AFU hadde i sin tid gode fjernkontroller til de fleste tv modeller til ca 300kr. Dette firmaet har slått bseg sammen med ELFA så du kan se om du finner noe der. mvh morten Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd kodene for merket Seleco? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd kodene for merket Seleco? Jepp. Var faktisk 2 av de kodene som funka men bare sånn 99%. Tekst-tv kan bare slås på ,ikke tlbake til TV. Og så får jeg ikke opp en meny der jeg kan stille inn kanalene. :-( Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da må du nok få tak i en annen (orginal?) fjernkontroll. Du kan prøve å kontakte Elektronisk service AS i Oslo (tlf 22 90 11 00) og spørre etter fjernkontroll. Jeg vet ikke om de har noe pr idag, men de har vært borte i de apparatene tidligere. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Da må du nok få tak i en annen (orginal?) fjernkontroll.Du kan prøve å kontakte Elektronisk service AS i Oslo (tlf 22 90 11 00) og spørre etter fjernkontroll. Jeg vet ikke om de har noe pr idag, men de har vært borte i de apparatene tidligere. Supert.... will do tomorrow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå