MyBigMouth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg får bærbar av skolen i morgen og i den annledning lurte jeg på om det er noen viktige programmer burde innstallere på denne. Kanksje litt søkt men jeg bare lurte Lenke til kommentar
capy Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Norton antivirus, Ad-Aware, Spybot - Search & Destroy kan du jo begynne med:) Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg ville kanskje ha flyttet denne tråden til programvare-forumet istedet, før en moderator stenger den. Dette har vel ingenting med bærbar maskin å gjøre igrunn? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg ville kanskje ha flyttet denne tråden til programvare-forumet istedet, før en moderator stenger den. Dette har vel ingenting med bærbar maskin å gjøre igrunn? Jeg spørr her siden jeg ville ha erfaringene til brukerne av bærbar maskin. Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Centrino Hardware Control for å optimere batteritid og cpu klokking når du ikke kjøre på nettstrøm Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Et av programmene du ALLTID bør innstallere på en PC / MAC med internett-tilkobling: Spyware Blaster Det er helt gratis, og blir oppdatert ganske ofte (enkelt å oppdatere fra programmet). Det stopper veldig mye styggedom FØR det når maskinen din, og jeg opplevde en egentlig drastisk nedgang i spyware infeksjoner etter at jeg begynte å bruke det. Selvfølgelig må man ha brannmur, antivirus og antispam i tillegg, men ett program alene vil aldri gjøre alle de jobbene godt nok uansett (Norton er langt fra det beste på både antivirus, brannmur og antispam, f.eks.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå