robiwan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jaja, da gikk det som det pleier også denne gangen. Har blitt kastet ut av leiligheten og flyttet inn til et sted hvor det ikke er vaskemaskin, er det noen som veit om noen billige vakseri i oslo? Hva ligger egentlig vaskeriprisene på for tiden? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvorfor har du blitt kastet ut (atter en gang)? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Var vel fordi huseier ønsket noen som var litt mer rotete og støyfulle ville jeg anta. Men jeg setter veldig pris på svar på topic'en, siden jeg begynner å bli lei svett undertøy Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er et vaskeri rett nedenfor st.hanshaugen mot oslo sentrum (syntes jeg så et da jeg gikk opp den i fjor hehe) Hvorfor kan du ikke bare kjøpe deg en vaskemaskin da? Får en grei vaskemaskin for drøye 2500 spenn. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Har ikke plass til den noen steder, med mindre den har hjul. Noen som veit om vaskemaskiner som har hjul eller hvordan modde dem til å få det? Vurderer og starte egen tråd om dette. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Trur ikke hjulene vil tåle å bære en vaskemaskin siden de veier en del. Det er nemlig en stor betongblokk på undersiden. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er nemlig en stor betongblokk på undersiden. Tjuverisikring eller for å sikre at maskina står støtt pga vibrasjonane? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er nemlig en stor betongblokk på undersiden. Tjuverisikring eller for å sikre at maskina står støtt pga vibrasjonane? Har du lest pondus nå? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja. Satsar at den er der pga vibrasjonar. Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gulesider - får det gjort Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Plan B: Løs opp litt Biotex i en bøtte lunkent vann og la tøyet ligge oppi en stund. Lenge siden jeg hadde bruk for slike desperate grep, litt usikker på om det fortsatt er å få kjøpt. Pass på å lese bruksanvisningen nøye, og kjøp rett vaskemiddel (f.eks. ikke tøymykner) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 mamma Har sikkert noen kamerater du kan låne maskin av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå