pertm Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg så på bruktmarkedet og fant denne: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=24953 Den er vel ikke helt etter rettningslinjene til bruktmarkedet Retningslinjer for bruk av bruktmarkedet : 7. Næringsdrivende har ikke anledning til å annonsere nye/ubrukte varer i bruktmarkedet. JM data må vel være næringsdrivende. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja, men de selger brukt utstyr. Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Men de er da like fullt næringsdrivende, selv om de selger brukt (og nytt) utstyr. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har kjøpt skjermer av JMData 2 ganger tidligere. Fantastisk god service fikk jeg begge ganger. Er meget fornøyd med begge skjermene jeg fikk, og ikke minst over prisen jeg fikk dem for. Ser ikke noe problem at de annonserer ut skjermene sine over bruktmarkedet. Tross alt er det snakk om brukte skjermer som de har hatt service på. -z00l- Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I hht sitatet fra retningslinjene gjelder begrensningen næringsdrivende som selger nye/ubrukte ting. Ikke private som selger nye ting eller næringsdrivende som selger brukte ting. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Vel se på butikken deres da JM Data as Det ser jo veldig ut som en webshop spør du meg og dermed er de vel næringsdrivende etter min mening. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vel.. De kan være næringsdrivende så mye de vil så lenge de selger brukte ting. Det står jo ...nye/Ubrukte ting i retningslinjene. Og de selger jo brukte ting, i henhold til retningslinjene. case closed. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvorvidt de er næringsdrivende er uinteressant. Det som er interessant er om de selger brukte ting. Hvis de reklamerer med brukte ting kan de uten å bryte rettningslinjene reklamere i bruktmarkedet. Du ser at begrensningen gjelder nytt og Ubrukt. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Sorry jeg leste feil, trodde det sto brukte eller ubrukte av en eller annen grunn Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Blir som at komplett skulle spame bruktmarkedet med demo varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå