j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skal vi lage irc kannal? Har signa meg opp på horde guildet, før jeg så at det var allianse, blei veldig i tvil nå. Har spilt mest allianse, har spilt et par horde chars opp til lvl 20-30. Synes det ikke var halvparten så moro som allianse. Da joiner du vår Alliance guild da veitu Vi har satt opp irc kanal på quakenet.. #wow.life Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Rått, skal stikke innom. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 OK! Da er snart timen kommet,kommer til å lage ei druid (dame) og grinde til lvl 10 eller noe. Etter det kommer eg løpende alt beina kan bære meg til Dun Morogh. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 OK! Da er snart timen kommet,kommer til å lage ei druid (dame) og grinde til lvl 10 eller noe.Etter det kommer eg løpende alt beina kan bære meg til Dun Morogh. Hehe Jeg er ikke kjent med Human etter lvl 5/6 faktisk, så vurderer å stikke til Dun Morogh selv :P Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kan godt joine jeg :> Hmm, står i kø enda, men kaller meg vel.. Sirkus - Dwarf Shadow Priest ! (hvis nick ikke er oppbrukt) Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hehe...orker ikkje å stå i kø Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Om den kOen varer over dager glemmer jeg hele greia... Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Køen kommer til å synke etterhvert, slapp av Chokke: legg til -Lurifaks (dwarf rogue) Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Køen kommer til å synke etterhvert, slapp av Chokke: legg til -Lurifaks (dwarf rogue) Tenker å starte en liten dwarf priest der snart, men jeg venter litt, gidder f meg ikke å stå 3-4 timer i kø EDIT: muligens gnome-warlock Endret 18. august 2005 av eckmann Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Køen kommer til å synke etterhvert, slapp av Chokke: legg til -Lurifaks (dwarf rogue) Tenker å starte en liten dwarf priest der snart, men jeg venter litt, gidder f meg ikke å stå 3-4 timer i kø EDIT: muligens gnome-warlock Nei skjønner.. Gnome Warlock er drit tøft.. Er det jeg spiller med Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har klart å komme innpå 1 gang Jeg er lvl 5 human priest med navnet Wade! Invite meg når jeg er endelig kommer innpå, chokke! Hva heter du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 mitt navn er Meroippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå