chokke Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ja, da har jeg begynt å samle medlemmer til Life, alliance guild på haumarush. Hva jeg heter ingame enda er jeg litt usikker på, men det blir en gnome warlock. Har akkurat satt opp IRC kanal, #wow.life (quakenet) Stikk innom da, trenger L enda medlemmer: -meg (gnome warlock) -j0k3r (gnome warlock?) -Venn av jok3r -ThaAntihero (gnome rogue) -neltix (Dwarf Paladin eller Dwarf Priest) -Sigga (gnome mage) -Dxbb (gnome mage/rogue) -Vaag1991 (human priest) -Pathmaker (night elf rogue) -Yarin (gnome warrior) -Venn av Yarin (dwarf paladin) -kalken (dwarf priest) -Datasmurf (night elf druid) -M@R7!N (dwarf priest) -Lurifaks (dwarf rogue) -ElNino (human mage) Yes da, nærmer oss nå . Vet om en 2-3 som kanskje også skal joine, men er usikkert. Endret 19. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hehe.. ser ut til at vi får en horde og en alliance guild på haumarush da. Jeg joiner horde siden, men blir morro å sloss mot dere senere Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg joiner gjerne Alliance siden.. Har nesten aldri spilt med Alliance, men har lyst til å lage men en Gnome Warlock.. Har en kammerat som også har tenkt til å spille alliance på den realm'n, så han joiner nok han også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jeg joiner gjerne Alliance siden.. Har nesten aldri spilt med Alliance, men har lyst til å lage men en Gnome Warlock.. Har en kammerat som også har tenkt til å spille alliance på den realm'n, så han joiner nok han også kk bra får begynne å oppdatere førsteposten snart da Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Nå har det seg sånn da.. At det blir ikke bare de 2 guildene på servern.. Så om Alliance guildet herfra møter hordeguildet deres, er rimelig ramdom.. Uansett, er godt mulig det joiner mange i detta guildet også Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Nå har det seg sånn da.. At det blir ikke bare de 2 guildene på servern.. Så om Alliance guildet herfra møter hordeguildet deres, er rimelig ramdom.. Uansett, er godt mulig det joiner mange i detta guildet også vet at det ikke bare er 2 guilder på servern men guilden kommer nok til og møte på den andre en eller annen gang Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Nå har det seg sånn da.. At det blir ikke bare de 2 guildene på servern.. Så om Alliance guildet herfra møter hordeguildet deres, er rimelig ramdom.. Uansett, er godt mulig det joiner mange i detta guildet også vet at det ikke bare er 2 guilder på servern men guilden kommer nok til og møte på den andre en eller annen gang Hmm.. Neh.. Det er ganske random.. Tviler hvertfall på at HELE horde guildet tilfeldigvis møter detta.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vi får organisere et WSG møte en gang eller noe Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vi får organisere et WSG møte en gang eller noe bra ide :!: Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hehe, jaja.. Uansett, så spiller jeg egentlig ikke med Alliance.. Skal bare teste det på denna servern.. Kommer ikke til å bli noe Main akkurat.. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 vi er fortsatt 3-4 stykker keep em coming Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 JEG ER MED:D:D gnome rogue for teh win nick blir antihero Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 bare til info, jeg kicker de som er barnslige eller rett og slett ikke kan oppføre seg, og gir advarsler til de som prøver å lure medlemmer for penger/items.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 bare til info, jeg kicker de som er barnslige eller rett og slett ikke kan oppføre seg, og gir advarsler til de som prøver å lure medlemmer for penger/items.. Bra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Gjett hvem som kommer til å eie dere? Jo, halve Enraged på alliance Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 gjett hvem som kommer til og bli eid av horde guilden Gjett hvem som kommer til å eie dere? Jo, halve Enraged på alliance Hehe! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) vi er nå 6 stolte medlemmer edit: Life > Enraged i skillz på alliance sia Endret 16. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 horde dør.. vi stopper på lvl 30 da så har vi guild runs i WSG:D Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Blir med eg...sikkert en Gnome Rogue eller en Mage...Nick blir nok Dxbb Endret 16. august 2005 av Dxbb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå