razh0r Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sjekk ut disse nye lydklippene fra Guitar Pro 5. http://www.guitar-pro.com/gp5-boldaslove.mp3 http://www.guitar-pro.com/gp5-crushingday.mp3 De høres utrolig bra ut! Gleder meg til det kommer! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det stor forskjell fra ForteMP sampleprogrammet som går an å laste ned til Guitar Pro 4 eller er det ytterligere forbedringer (som f.eks. bedre støtte for nedstemte gitarer)? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) det hørtes jo veldig bra ut! =) vet noen når gp5 kommer? Edit: hvordan blir det med alle gp4 sanga jeg har, vil de automatisk bli bedre i gp5, eller må jeg laste ned nye? Endret 16. august 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 det hørtes jo veldig bra ut! =) vet noen når gp5 kommer? Edit: hvordan blir det med alle gp4 sanga jeg har, vil de automatisk bli bedre i gp5, eller må jeg laste ned nye? Det vil nok være i samme kvalitet, om de ikke lager en funksjon som gjør de bedre, da. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Det blir utrolig digg. Håper de legger ved en mulighet til å bytte mellom forskjellige distortion-lyder! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det blir utrolig digg. Håper de legger ved en mulighet til å bytte mellom forskjellige distortion-lyder! Holder vel med tuning? Hva skal du med feitere gitarlyd, når du kan høre alt med den som er? Tynn gitarlyd roolz. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Enig. Poenget er jo at du skal høyre best mulig kor og korleis notane skal treffe, noko som fort kan drukne dersom det blir lagt på mongolyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå