SimDaDim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg lånte pappas halvt år gamle flatskjerm i går kveld, til å se på film. Skjemen plaserte jeg selvfølgelig så nerme senga jeg klarte, og bilde ble fantastisk Men seff klarte jeg å sovne, og når jeg voknet opp, fant jeg skjermen på gulvet med en nydelig liten rose litt nedenfor mitten på venstre side. Er ca 5cm i diameter. Er det noe å få gjort med denne _= Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan nok ikke fikses. Må nok bytte ut hele skjermen.... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Haha! Lurer på hvor mange ganger jeg kom til å sparke min eldgamle C64 ned på gulvet i sin tid Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 I praksis er det bare en ting å gjøre dersom du har ødelagt din fars relativt nyinnkjøpte flatskjerm: Forberede deg på et skikkelig oppgjør når han finner det ut! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jaja... prøve å hinte litt på det på rett tid.... Forklare hvor lett slike ting skjer, og at det bare var et tidspørsmål....Man kan jo ikke vente seg lenger levetid på en flatskjerm en 1/2 år Kan også nevne hvor UTROLIG gode tilbud det er på nye skjermer nå. Han burte takke meg - - - *grue seg* Endret 16. august 2005 av SimDaDim Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hmmm...med mindre du er veldig god på å ta i mot kjeft blir det noke tøffe tak skulle eg tru. synd med skjermen, ja...neste gong; drikk kaffi før og under filmen for å ikje sovne Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Skal ikke sette skjermen så nerme senga neste gang nei... Kanskje øve meg på å sove litt roligere Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sette skjermen tilbake på plass, og late som ingenting? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har prøvd, funka ikke Ser det med en gang i oppstarten. Vurderte nesten å "fikse" litt på skjermkabelen eller no. Er jo lettere å skylle på at skjermkabelen er "gåen", en at jeg har knust skjermen... Men neida, jeg har innrømt det, og det ser ut som at det skal gå bra Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har prøvd, funka ikke Ser det med en gang i oppstarten. Vurderte nesten å "fikse" litt på skjermkabelen eller no. Er jo lettere å skylle på at skjermkabelen er "gåen", en at jeg har knust skjermen... Men neida, jeg har innrømt det, og det ser ut som at det skal gå bra Det var da enda bra! Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Evighet varer lengst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå