knut Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette er den første maskinen vi tester med den rimelige Mobile Sempron-prosessoren fra AMD. Klarer denne prosessoren å konkurrere med Celeron M fra Intel? Les mer Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Godt konsept, men ville heller satset på en Turino! Samt at denne maskinen hadde et elendig skjermkort! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Godt konsept, men ville heller satset på en Turino!Samt at denne maskinen hadde et elendig skjermkort! Prøv å få en maskin til ca 7000 med bedre specs da? Turion hadde sikkert vært noe, men Sempron er ikke det værste det heller Fin test! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er dumt at batteritiden er så kort. En del bærbare pcer har problem med at skjermen blir trykt ned i tastaturet hvis de ligger i f.eks. en skolesekk, har denne pcen dette problemet? Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Godt konsept, men ville heller satset på en Turino!Samt at denne maskinen hadde et elendig skjermkort! Denne pc'en er vel mer satset på kontor og i skolesammenheng? Da trenger man vel ikke et bedre skjermkort Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vell.... kan jo bli tid til litt annet og da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Akkurat denne kjøpte jeg meg for snart 2 måneder siden. Er enig i det testen skriver om pc`en. Selv er jeg godt fornøyd, men synes at støy nivået kunne vært lavere når den er tilkoblet laderen. Bestilte også ekstra 256MB Ram, men har ikke fått satt det inn enda Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Fin test, men jeg savner info om hvilke skjermkort som sitter i de andre PC'ene under grafikk ytelse delen. Det er litt slitsomt å måtte bla tilbake Lenke til kommentar
Ger Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som vet om det er mulig å få bedre kontroll over vifta med andre drivere/ programmer? Slik at den ikke varierer tempo hele tiden.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Noen som vet om det er mulig å få bedre kontroll over vifta med andre drivere/ programmer? Slik at den ikke varierer tempo hele tiden.. Det der lurer jeg også på. Hadde vært fint å satt ned prosessor hastighet og vifta noe ned selv om laderen er plugget inn. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som vet (ovenstående)? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Noen som vet om det er mulig å få bedre kontroll over vifta med andre drivere/ programmer? Slik at den ikke varierer tempo hele tiden.. Det finnes ingen programmer som kan styre vifta direkte, men du kan gjøre det indirekte slik det beskrives i denne glimrende guiden: http://www.laptoplogic.com/resources/guides/38/2/1/ Følg punkt 1-6 i de påfølgende sidene Endret 5. september 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har faktisk funnet en pixel-feil på skjermen min,men den sitter så lang opp på skjermen at det plager meg ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Godt konsept, men ville heller satset på en Turino!Samt at denne maskinen hadde et elendig skjermkort! Prøv å få en maskin til ca 7000 med bedre specs da? Turion hadde sikkert vært noe, men Sempron er ikke det værste det heller Fin test! Fin skolepc Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vell.... kan jo bli tid til litt annet og da 4680357[/snapback] Åssen er denne å spille på? Hakker den mye da ell? Åssen er den med bilde redigering da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå