baffen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva er fordeler ulemper med desktop kabinett? Eg synest det hørest veldig praktisk ut å ha pc`en liggende under min flate lcd-skjerm. Er dette problematisk? Er det støy som er desktop-kabinetters værste sjukdom? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Sitter for en gangs skyld på Desktop-PCen til mamma, og den bråker ganske lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg vurdere selv et kjøp av det kabinettet. Problemet er bare at jeg ikke har noe å sette inn i det! Det skal ikke være noe problem i å sette en skjerm oppå, nei. Desktop kabinetter skal ikke bråke så mye. Eneste problemet med desktop kabinett kan være at det er litt vanslelig å plassere på LAN. Men til hjemmebruk kand et være veldig praktisk. Lenke til kommentar
baffen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 På jobben sitter eg med en desktop 50 cm unna og den suser litt, men ikke mer enn at ventilasjonsanlegget suser mer. Denne har pentium 3 og viss utviklingen av støy er like bra fra p3 til p4 som fra p2 til p3 så kan det bli veldig bra. Om støyen blir irriterende så er det jo tross alt bare å sette desktopen ned på gulvet under kontorpulten FLoortop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 FLoortop Ha Ha! Kanskje du burde ta patent på en slik en? Lenke til kommentar
baffen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 FloorTop Løp og Kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå