abene Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Firefox for funksjonshemmede Mozilla Foundation og IBM samarbeider nå om å videreutvikle Firefox. Målet er at nettleseren skal bli bedre tilrettelagt for funksjonshemmede. Les artikkelen her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Høres ut som et bra tiltak, blir spennende å se hvordan det løses i praksis. Om det kan gjøre nettsurfing lettere for mange er det veldig bra Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jepp. blir spennende å se ja. Det som også blir ganske spennende å se er om når denne versjonen av Firefox kommer ut om Microsoft kommer til å finne på noe liggnende. Synes det er fint at Firefox får slike funksjoner. Kan jo være nyttig ikke bare for funksjonshemmede, men for funksjonsfriske også. Blir nok kjempe fint det her ja Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg lo høyt da jeg leste på forsiden, men det virker jo meget fornuftig Desuten, en talebasert nettleser hadde vært knallbra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette er gode nyheter! Det er flott at samfunnet blir mer og mer tilrettelagt for funksjonshemmede og eldre, og da er det blir lettere å surfe på nettet, for disse gruppene. En talebasert nettleser hadde vært genialt, ikke bare for funksjonshemmede og eldre, men for oss vanlige brukere også! Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 riktig som det @kd sier ja. Blir nyttig for vanlige brukere også dette. Lurer på om noen flere nettleser levrandører også vil satse på dette. F. eks Opera. Det hadde jo vært helt fantastisk spør du meg. Microsoft kommer sikkert til å hive seg på noe av det samme, da Microsoft ikke vil at noen skal være bedre enn dem liksom. Da blir det jo krig . Lenke til kommentar
G Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Høres lovende ut at IBM støtter det prosjektet. IBM lager jo ofte kvalitetsprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå