ACC65 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja jeg vet... jeg er en idiot. I sta når jeg skulle installere en skriver, klarte jeg å installere skriveren på paralell port 1. Den tastaturet er koblet til, så nå funker ikke tastaturet. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Har usb mus, så den funker fint.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har du prøvd å fjerne skriveren? Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 ja... dessuten funka ikke skriveren installert på paralellporten... den var kobla tilseriell porten, å uten tastatur ble d vanskelig å installere skriveren igjen Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Tastatur på pararellport og skriver på seriellport? Dette tror jeg du må forklare litt nærmere. Er det USB du mener? Bruker du GNU/Linux ? Endret 16. august 2005 av ketilkn Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Okei..jeg har PS2 tastatur, og sånn gammeldags skriver tilkobling. Har usb ledning i tillegg, men valgte den gamledagse for jeg trodde d skulle bli lettere å installere. Derfor installerte jeg skriveren på /dev/lp0 å nå funker ikke tastaturet Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Prøv USB i staden? jepp, d skal jeg gjøre så fort tastaturet funker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå