bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Heisann! Jeg har forflyttet meg sørover fra det norske gråværet, holder til i Sevilla i Spania, og trenger en ny PC. Kan selvfølgelig stikke og kjøpe en ferdig-PC, men liker å kjøpe delene og sette sammen selv, så jeg får akkurat det jeg vil ha Finnes det nettbutikker som leverer hit? Eller vet noen om noen spanske nettbutikker? Prøvde på google, men det gikk opp for meg at jeg ikke vet hva nettbutikk eller andre søkeord heter på spansk Alle tips settes pris på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) tror buscar er å søke... Her er en: http://www.paguito.com Denne er bedre: http://www.pcenlinea.com Endret 16. august 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takker, men det ser ut til at de butikkene er meksikanske... og håper de prisene der er i Pesos eller noe, og ikke i dollar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hva er tegnet på pesos, eller kanskje de bruker meksikanske dollar? I allefall 196 dollar for en minnepenn er sjukt...128mb Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tok et søk i ordboka og fant ikke ut hva det kalles på spansk, men du kan vel bare spørre noe spanske bekjente? Uansett, dette er vel en webshop diskusjon. *flytte* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) PC: Computadora Deler: Partes Kjøpe: compra eller noe lignende Endret 16. august 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Akk, forvist til en mørk krok av forumet Takk for hjelpen, jeg finner vel ut av det på et vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå