Sanux Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 det er bare 2 av mine 5.1 høyttalere som funker,... riktig nok så bruker jeg det integrerte kortet men på infoen av kortet så står det at 5.1 surround funker ypperlig... noen som vet feilen? PS: har tenkt til og kjøpe et nytt og "billig" lydkort som støtter 5.1 suround (håper jeg) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er dette i spill, eller når du hører på musikk? Husk at musikk er lyd i to kanaler, ikke fem. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvilket 5.1-sett er det? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Har du sjekket at kilden faktisk er 5.1, og hvilke høyttalere er det, og hvordan har du koblet disse til? Velkommen til forumet forresten. Endret 16. august 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) det er Creative Inspire P5800 (Sub,5 monitorer,forsterker) og det er på spill oxo .. btw takk jeg har kopla de sånn som de skal koples (tror jeg) alt annet funker utenom center og 2 høyttalerene bak når jeg tar på sånn tester av høyttalerene så er d bare høyre og venstre foran som funker EDIT: Kan noen svare mg? :S.... Endret 19. august 2005 av SaNux Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hadde lignende problem. Det løste seg ved at jeg byttet på hvor de forskjellige pluggene skulle stå bak i pcen. Det er ikke alltid "fargene" stemmer. Les H.K. manualen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 har du konfigurert det i windows? Hvis du går inn på lyder og velger hva slags høyttalere du skal spille ting i. Og hovedkort med slike lydkort har gjerne egne drivere i tillegg, soundmanager eller lignende heter det vanligvis. Alt ligger i kontroll panel. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 hehe ok takk skal prøve det takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå